Bruke sand fra toys r us?

noen som har noen mening om å bruke sand fra Toys R us? i bunnen på kar?
sjekke men finner den ikke på hjemme siden dems bare så dem hadde sand der i går,lurer om det er til sand kasser.
(hjemmeside, sandkasse osv.. orddeling er fyfy
Fant en sandsekk på hjemmesiden deres men var null info om innholdet. Man får mer sand til en billigere krone på biltema, de har i hvertfall (delvis) datablad på sanden og man vet den er trygg.

Men mest trolig går det fint ann å bruke sanden hos lekedyr-pusher'n og.
Ville nok være litt skeptisk til å bruke sand jeg ikke visste innholdet på .Litt riske å kanskje miste fisk,reker mm. pga. dette.
Det kan fort bli dyrt å spare litt penger på sand ja Kjøp heller Rådasand på dyrebutikk. 0.4-0.8 mm passer de fleste fiskeslagene.
Inaktiv bruker
Dra på jula og kjøp 25KG sekk med sand til 60,- Mye billigere og er veldig bra.
noe annet du kan bruke er Coop prix sin Xtra kattesand,meget pen å meget god det er brent leire,veier nesten ingenting å en pose på 8kg holder til et akvastabil 74l. Jeg har brukt denne sanden i det sør amerikanske ciklide karet mitt,å er meget fornøyd.

30,- pr sekk
Jarle Pedersen
noe annet du kan bruke er Coop prix sin Xtra kattesand,meget pen å meget god :) det er brent leire,veier nesten ingenting å en pose på 8kg holder til et akvastabil 74l. Jeg har brukt denne sanden i det sør amerikanske ciklide karet mitt,å er meget fornøyd. 30,- pr sekk


Hvordan er pH senkningen i karret når man bruker denne? Senker den pH?
Brent leire påvirker ikke vannverdiene i det hele tatt.

Jeg syns det er vanskelig å plante i den, siden den er for lett til å holde plantene på plass...
Tilfeldig bekjentskap
© Steinar Talmoen
Reklame for plussmedlemskap