530l akvastabil armatur

Har et problem med armaturet mitt. Det er 2 doble armaturer montert der det ene er litt lengre enn det andre. Det som er problemet er at det lengste,ytterste, ikke funker. Det går strøm via bryteren og opp, men etter det vet jeg ikke. Noen som vet hva slags teningssystem det er på dem? Det er ikke sånn vanlig tenner som man er vant til. Det er t5 armatur om det er av betydning. Jeg har ikke montert på sunriser dimmer, men jeg har det. Hva kan være problemet, noen som har noen formening om hva det er? Har lest litt om bytting av armatur, men det er visst ikke lett.
Har du en "alu skinne" det meste er festet på? Inni der sitter det mest sannsynlig ett drossel. Mulig det er gåent?
Det er vel sånn at det er smettet inn i et spor i toppen. Det er alu ramme rundt,altså reflektoren. Hva er en drossl da? Vet ikke om det er gåent da jeg ikke vet hva det er
En drossel tenner og "styrer" lysa. Den sitter inne i den alu skinna armaturet er festa til. Du må altså skru av en av lysrør holderne. Da sitter den på den ene sida. Se etter ei popnagle i en av endene kanskje.
Jeg aner ikke hvordan jeg evt får demontert ene lysskinna, vet du et sted jeg kan få en forklaringpå det? Hadde vært topp om det var den som har fått det og ikke noe dyrere og mer alvorlig. Skal sjekke etter om jeg ser en pop nagle ett sted. Vet du hva en evt ny drossel koster?
Hvis du vil så kan du ringe meg senere i kveld. Så kan He forklare deg hvordan du kommer inn til drosselet. For det er effectline armatur vi snakker om?
Ja, det er nok en effectline armatur. Mulig å ringe deg imorgen eller? Jeg ble litt opptatt ikveld nå. Hva er nr ditt da? Bare send det på pm du. Takker deg allerede for god hjelp.

Jeg er som sagt i pm på jobb i morra kveld, men ring du så ringer jeg deg opp om jeg ikke får svart akkurat da

Bare hyggelig å hjelpe til!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap