Varmekolbe med ekstra lang ledning
Er det noen som kan foreslå en varmekolbe med ekstra lang ledning? Minst 2 meter?
Jeg har brukt noen varmekolber fra Tetra (Tertratec) som har lang ledning. Dessverre har jeg dårlig erfaring med kvaliteten - har hatt et par stykker (kjøpt på forskjellige tidspunkter) som har sluttet å virke etter ganske kort tid. Derfor vil jeg heller kjøpe et annet merke.
Men er avhengig av lang ledning til et par av karene, og vil helst ikke bruke skjøteledning fordi skjøten da vil havne midt bak eller langsmed reolen, mao utsatt for vannsøl.
Jeg har brukt noen varmekolber fra Tetra (Tertratec) som har lang ledning. Dessverre har jeg dårlig erfaring med kvaliteten - har hatt et par stykker (kjøpt på forskjellige tidspunkter) som har sluttet å virke etter ganske kort tid. Derfor vil jeg heller kjøpe et annet merke.
Men er avhengig av lang ledning til et par av karene, og vil helst ikke bruke skjøteledning fordi skjøten da vil havne midt bak eller langsmed reolen, mao utsatt for vannsøl.
Postet 03.11.12 kl 12:00
Postet 03.11.12 kl 13:05
Postet 03.11.12 kl 13:57
Postet 03.11.12 kl 15:28
Postet 03.11.12 kl 16:47
Postet 03.11.12 kl 17:20
Postet 04.11.12 kl 00:18
Postet 04.11.12 kl 00:51
Stikk deg eg tur på
Caravan og fritid eller lignende
Caravan og fritid eller lignende
Postet 04.11.12 kl 01:24
Samme sak på biltema:
http://biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Beskyttelsesboks-35115/
MEN, de er alvorlig store og uhendige. Med litt tankevirksomhet (i den rettningen Stine pratet om) er de helt unødvendige
http://biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Stromforsyningsledning/Beskyttelsesboks-35115/
MEN, de er alvorlig store og uhendige. Med litt tankevirksomhet (i den rettningen Stine pratet om) er de helt unødvendige
Postet 04.11.12 kl 01:39
Biltema går under lignende ja.
La TS vurdere om de er for store og klumpete for han. (kanskje han til og med synes det ellers er helt på trynet bortkastet også)
Men, noen vil kanskje ha det skikkelig på det tørre. (hva vet jeg)
Jeg sier ikke at Stine sin løsning ikke funker.
Hver får ha en løsning de er tilfreds med.
Men har litt inntrykk av at noen mener at DIY er saken selv om det kan koste det dobbelte på sikt.
Beklager om jeg virker gretten
Jeg får nemlig ikke sove.
Jeg lyttet til innlegget noen ganger og fant ut at dette tåler Torbjørn
La TS vurdere om de er for store og klumpete for han. (kanskje han til og med synes det ellers er helt på trynet bortkastet også)
Men, noen vil kanskje ha det skikkelig på det tørre. (hva vet jeg)
Jeg sier ikke at Stine sin løsning ikke funker.
Hver får ha en løsning de er tilfreds med.
Men har litt inntrykk av at noen mener at DIY er saken selv om det kan koste det dobbelte på sikt.
Beklager om jeg virker gretten
Jeg får nemlig ikke sove.
Jeg lyttet til innlegget noen ganger og fant ut at dette tåler Torbjørn
Postet 04.11.12 kl 03:25
Postet 04.11.12 kl 03:52
Endret: 04.11.12 kl 03:52
Postet 04.11.12 kl 07:59
Postet 04.11.12 kl 11:23
To stk. fukttette skjøtestykker...
... pluss evt. krympestrømpe(r) utenpå det igjen. Burde bli rimelig vanntett og sikkert.
Finnes bl.a. på Clasern.
... pluss evt. krympestrømpe(r) utenpå det igjen. Burde bli rimelig vanntett og sikkert.
Finnes bl.a. på Clasern.
Postet 04.11.12 kl 14:37