Phillips aquarelle t5?

Finnes Phillips Aquarelle som T5 rør i 39W? Og eventuelt hvor kan jeg få kjøpt det?
For noen år tilbake leste jeg på Nettakvariet at butikken Akvariemagasinet i Oslo førte Philips Aquarelle. Dersom du bor i nærheten, kan du jo ringe dem og høre om det gjelder fremdeles?

Ellers har jeg aldri sett det lysrøret i noen norske nettbutikker, dessverre. Ikke som jeg kan huske iallefall. Fant Philips Aquarelle i en dansk nettbutikk en gang, men de skulle ha TUSEN spenn for å sende en liten bunke lysrør til Norge, så det droppa jeg!

Jeg har forresten sett det lysrøret i nederlandske nettbutikker, men jeg har droppet det. Blir litt mye styr å forsøke og forstå kjøps- og forsendelsesbetingelser osv skrevet på det språket.

REDIGERT; ser nå at du bor langt unna, så Oslo-butikken var altså ikke noe godt forslag
Inaktiv bruker
Ta kontakt med Tam alna i oslo.Jeg fikk tak i det lysrøret i 24 watt,tror dem også hadde 39 watt.
Hadde fin plantevekst i en Akvastabil 200L med Phillips Aquarelle. Har nå gått over til T5 rør i samme karet. Ser ut som de lokale zooforetningene fører Sylvaniarør, og diverse andre lysrør som jeg ikke har prøvd eller kjenner til på annen måte. Synd det skal være vanskelig å få tak i det Phillipsrøret, er jo regnet som et bra planterør.
salmon
Ta kontakt med Tam alna i oslo.Jeg fikk tak i det lysrøret i 24 watt,tror dem også hadde 39 watt.


Takk for begge svar i denne tråden. Skal prøve med Tam alna i Oslo, om de da også eventuelt kan sende.
Dersom du er villig til å kjøpe en eske, burde det også være mulig å få bestilt gjennom lokale elektroforhandlere som fører Philips-produkter dersom du spør pent og finner den rette butikken Men hvis jeg husker rett er det vel 16 rør eller flere i en eske, så er ikke alltid ideelt...
Takk for tips. Kan jo sjekke hva som er mulig å få til hos en vanlig el-butikk.
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap