Fluval g3

Har nettopp invistert i 2 stk Fluval G3 pumper og lurer vel egentlig på om noen har erfaring med disse. de skal surre å gå i et 200 liters akvarium og et 300 liters akvarium.
Ingen som har erfaring med dette?
Inaktiv bruker
Hei John! Tror ikke så mange kjøper av disse moderne elektroniske filtra. Har selv eid en Eheim 2076e, noe i samme stilen som Fluvalen. Makan til dritt skal man lete lenge etter
Men har en mistanke om Fluval produserer bedre kvalitet enn Eheim
kjøpte 2 i danmark for samme prisen som for 1 her i norge. har jo hørt veldig mye bra på f.eks youtube. men liker jo å få høre førstehånds erfaringer fra andre brukere. vist disse filtrene leverer det de lover så skal de jo fungere relativt bra. satt å vurderte lenge å kjøpe et sera filter med innebygd uv-lys men ombestemte meg da disse var mistenkelig billige og det faktum at det var ingen info å oppdrive om disse noen sted.

Har fått for meg at kongene av filter er eheim å fluval med fluval som den desidert beste. om dette er tilfelle eller om det er "mote" vet ikke jeg da både jeg og dama er relativt uvitende når det kommer til akvarium men greier oss relativt bra og er i hundre begge 2.
Hei hvordan fungerer disse flotte filtrene dine. Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse av Fluval g6
Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap