Eheim pro 3 2075 deler?

Hei.

Har 2 spørsmål. Har kjøpt dette filteret Eheim pro 3 2075. Når jeg prøver og søke på
deler ( vil kjøpe ALLE pakninger) ser det ut for meg at det finnes mange deler men 2075 kommer aldri frem. Noen som vet hvor en finner deler til denne?

Når en skal starte filteret som har vært brukt av andre. Er de gamle bakteriene som er døde en fare, eller komme de til og forsvinne etterhvert?
Eheim kaller ikke dette filteret for 2075, egentlig...de kaller det Prof. 3 600.
HER er listen over spare parts, i tilfelle du ikke har den. Når du kjenner nummeret på den delen du skal ha, er det mye enklere å bestille det du vil ha. For eksempel hos Aquaristikshop, du bare søker på delenummeret, og delen kommer opp. Klikk og bestill. Jeg fikk alle pakninger og småtterier til min urgamle 2222 derfra uten noe som helst problem, og ditt filter er jo mye nyere og enklere å få deler til. Men Eheim's delenummer er alfa og omega !

Det finnes norske nettbutikker som ser ut som de har delene, for eksempel Zooservice og Webzoo. Men spørsmålet er om de har det DU trenger på lager akkuart når du trenger det. Norske websider kan være forvirrende når det gjelder delenummer og beskrivelser, man er liksom ikke sikker på at det er riktig del. Dessuten sparer man penger på å handle fra Tyskland. Den store pakningen til pumpehuset på 2075 koster kr.159 hos Zooservice, hos Aq.shop koster den 11Euro.
Ah, dette må jeg si var meget nyttig. Merkelig at 3 600 ikke står på filteret, men likevel er det disse tallene som gjelder. Produsent som leverer kvalitet , men elendig på info.

Tusen takk, nå kom jeg meg faktisk videre og kan bestille med en gang.
All honnør.

Takk...honnør er en gave som reflekterer tilbake til giveren
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap