Noen som kan hjelpe?

Hei, lurte på hvordan denne slamsugeren virker? http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=4867

Er den elektrisk?
Kan noen si hvordan den funker?

Er det sånn at den suger ut vann selv?
Fyller den opp også?


Håper noen har erfaring med den, tenker å bruke den i en 50 l, 60 l, 120 l og en 450 l.
Noen som tror at det blir en nytting invistering?

Jeg er 167 cm og 120l går meg til skuldren, derfor er det vanskelig å slamsuge opp i den.
Plussmedlem
Hei.

Du finner bruksanvisningen her.

Den er ikke elektrisk.

Det ser ut som den starter hevertfunksjonen uten at du trenger å suge på slangen.
Du beveger den hurtig opp og ned noen ganger så skal den starte.

Den fyller ikke opp selv, men du kan koble den til et filter som renser vannet og deretter pumper det tilbake.
Men da blir jo ikke vannet skiftet, kun renset for partikler.
Loomis
Hei. Du finner bruksanvisningen [URLBLOCK1]. Den er ikke elektrisk. Det ser ut som den starter hevertfunksjonen uten at du trenger å suge på slangen. Du beveger den hurtig [I]opp og ned[/I] noen ganger så skal den starte. Den fyller ikke opp selv, men du kan koble den til et filter som renser vannet og deretter pumper det tilbake. Men da blir jo ikke vannet skiftet, kun renset for partikler.


Tusen takk for svar!!
Så det er bare en slamsuger som starter selv da?
Det er forsatt praktisk for meg, kan jo bare helle tilbake vannet.
Så jeg bare rister den så starter den da?
Plussmedlem
Ja, hvis du rister den så skal den starte.
Bruksanvisningen sier det i alle fall.
Men om det fungerer like bra i virkeligheten, tja ...
Jeg hadde (har) noe lignende fra Tetratec. Den patenten fungerte heller dårlig.

Hvis du heller tilbake vannet slamsugeren sugde ut så har du ikke skiftet vannet.
Loomis
Ja, hvis du rister den så skal den starte. Bruksanvisningen sier det i alle fall. Men om det fungerer like bra i virkeligheten, tja ... Jeg hadde (har) noe lignende fra Tetratec. Den patenten fungerte heller dårlig. Hvis du heller tilbake vannet slamsugeren sugde ut så har du ikke skiftet vannet.


Ok, tenkte å bruke den til å skifte vann da.
Bruke den til å slamsuge, så jeg tror ikke jeg kommer til å koble til filter.
Ser ingen grunn til å bare rense vannet, når man kan skifte det.
Tilfeldig bekjentskap
© Robin Ulriksen
Reklame for plussmedlemskap