Lys til fluval edge



Jeg lurer på om noen har noe forslag til ekstra lys til fluval edge 24liter.

har det orginale nå,...har prøvd med en led slynge inne i kassen over,uten noe ekstra lys...har får tiden en led skinne på framsiden,men sliter da med veldig mye alger på fronten. algene vises kanskje ikke så godt her.
Inaktiv bruker
Ser ikke problemet, det er bare alger, skrap eller så kan du bare få deg noen som spiser det. FEG akvarier er ikke lagd for noe annet en design.
Joda,kan sikkert bare gjøre det. bestilt ett som tilhører det på 48 literen nå,håper det blir bedre.dobbelt så mye led.
Du vil nok muligens få en økning i alger også..
Så burde vel vurdere noen algespisere da, som f.eks noen reker eller snegler.
Dette er ett reke karr ja så mange av dem .forskjellige arter. flere typer snegler. og noen små algespisere. ikke store karret dette så det begrenser seg hva jeg kan ha nedi der.
Okay, men er det så veldig dårlig lys da?? For mye lys er ikke bra det heller vettu.
Det orginale lyset er veldig dårlig ja,det lyser kun ned mot midten av akvariet...
Okay, snodig egentlig siden det er str i betraktning ganske dyrt!
Men stilige kar Du får oppdatere etter lys montering da
kan komme bilde når jeg finner på noe. synes også det er dyrt,men betaler vel for designen.
Hva med denne? Kan kjøpes på ebay. Led lys med stillbar arm og festes bare på glasskanten
Hadde sikkert gått bra. men vil helst ha den orginale toppen på så den skjuler filteret.

men bestilt lys i England nå.. det første bildet er orginalt ,til 21 liter...bestilte bilde 2, som hører til en 48 liter. samme fester.
Okay.
Er nok bedre lys i den ja
Men tusen takk for svar, det var hyggelig..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap