Hva kan dette være?

Prosjekt rydding i gammelt akvarieutstyr. Luer på om dette kan være en type luftpumpe. Tekniske data preget inn er, bl.a nova, 10w, hmax 160 cm. Størrelse ca to små fyrstikkesker.
Ett par bilder om de han være til hjelp. Er også ett hjul på toppen med +-
Ser ut som en vanlig liten ( Vannpumpe - nedsenkbar )sirkulasjonspumpe... med noen deler som mangler? Altså ikke luftpumpe....

Hjulet +- er vel bare for å stille hvor mye trykk du vil ha på vannet...
Stemmer nok det mangler en del. For skal være noe bakpå, men ante ikke hva. Den er forøvrig merket med to vanndråper og Ip 68. Men usikker på om det er nok til og kunne senkes i vann.

Og takker for svar
Det ser ut som pumpen til et innbygd hjørnefilter.. Ligner veldig på den jeg har i et juwel akvarie..
Hmm. Lurer på hvor den kommer fra Har aldri hatt hjørneakvarium. Kanskje legge ut og gi bort om noen kunne trenge
herew
Stemmer nok det mangler en del. For skal være noe bakpå, men ante ikke hva. Den er forøvrig merket med to vanndråper og Ip 68. Men usikker på om det er nok til og kunne senkes i vann. Og takker for svar

IP 68 betyr at den er vanntett ned til 1,3 meter . Altså nedsenkbar i vann.
Med hjørnefilter menes ikke nødvendigvis hjørneakvarier.. men at du bruker det i hjørnet på akvariet ditt, og da gjerne med et blåfilter foran .. Så det kan du bruke som løsning i de fleste akvarier..
Jeg har bare denne delen, men kan jeg bruke den som bare sirkulasjons påpumpe?
Jada, så lenge du får "stengt" innsuget så ingen fisk blir sugd inn å drept!!
Godt du minnet meg på det
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap