Kva er korrekt spenning på juwel rio 240 armatur?

Me kom heim til eit mørklagt akvarie etter ferien, og etter det eg kan sjå så er det ein del kjende feil på desse armaturane. Akvariet har eg kjøpt brukt, og eg har ikkje kjøpt nye lysrøyr dei åra eg har hatt det. Etter det eg finn på google så er det litt sprikande opplysingar om eit gåent lysrøyr mørklegg heile armaturet. Sidan det er ganske dyrt med ny armatur, så er det dumt å kjøpa ny om det berre er eit lysrør som har gått. Samstundes er eg litt nølande til å kjøpa nye lysrøyr for å teste, for om eg treng ny armatur så er eg litt usikker på om eg vil ha Juwel sin, eller ein annan fabrikat.
Eg har multimeter så eg kan måle spenninga, men eg finn ikkje nokon stad kva den skal vere? Når eg prøvde mellom to polar så fekk eg 5-6 Volt, noko eg synest virkar veldig lite. Er dette berre krypstraum, eller har eg målt på feil måte? Eg må berre innrømma at eg forstår meg ikkje på korleis lysrøyr virkar...
Hvis du ikke har byttet lysrørene på flerfoldige år, er det relativt stor sjanse for at problemet ligger i rørene. Lysrør bør byttes årlig, da de mister vesentlig effekt over tid.
Det er godt mogleg at dei skulle ha vore bytta ut for lenge sidan, men det eg lurer på nå er om heile toppen vil bli mørk om det eine lysrøyret ryk? Eller om feilen ligg i elektronikken i armaturen?
Om eg må kjøpe ny armatur så lurer eg på å bytte til Arcadia, og då passar vel ikkje Juwel lysrøyra? Eg er difor ikkje så lysten på å kjøpe nye Juwelrøyr for å teste armaturen, om dei ikkje kan brukast etterpå.
Så difor lurer eg på om det er nokon måte eg kan måle eller teste om feilen ligg i armaturen eller lysrøyra, utan å måtte kjøpe nye lysrøyr?
Hei. Ring en akvariebutikk nær deg og hør om du kan ta med armaturet og teste nytt lysrør i butikk før eventuelt kjøp.
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina
Reklame for plussmedlemskap