Hjelp, hvilket akvarium er dette?

Hei!
Jeg har kjøpt meg brukt akvarium, å selger husker ikke merket/modell. Bare at det er kjøpt på Tropehagen Zoo for ca 13-14 år siden.
Noen her som kan fortelle meg hvilket akvarium det er?

Ut fra målene er det vel 350 L.?
Lengde:125
Dybde: 50
Høyde: 60 (ca 63 med toppen)
Plussmedlem
Kan dessverre ikke fortelle deg med sikkerhet hvilken produsent dette er. Designet på armaturet minner meg veldig om et akvarium jeg hadde en gang, mener å huske at merket var Diversa. Også kjøpt for omtrent 13 år siden.

Mitt tips er at det kanskje kan stå på en lapp på undersiden av armaturet? Eller på den hvite lappen man skimter på uthevningen?

Du har sikkert sjekket det - men da har jeg nevnt det i tilfelle ikke
Takk for tipset. Men dessverre er det bare info om lysarmaturet, så vitt jeg kan se. Håper at noen har samme akvarium et sted, som ser dette. Å kan fortelle meg det.
Eller står det på lappen, å jeg ikke skjønner det? Hehe
Plussmedlem
Det ser ut til at jeg tippet rett (redigerte det inn i innlegget mitt litt etter at jeg postet det). Lappen er merket med Diversa, og da er det ganske sikkert produsenten av både armatur og akvarium

Akvariet ditt er 375 liter, om vi skal tro kalkulatoren.
Tusen takk for oppklarende svar
God påske!
Plussmedlem
Takk, og god påske til deg også! Kos deg med å sette opp nytt akvarium ;D
Takk for det, gleder meg veldig til å sette det opp! men først må jeg teste karet. Bytta silikon, men jeg tror det blir supert!
Jeg har allerede filteret gående med frisk slam, så det skal gå fortere å få igang karet, når jeg kommer så langt.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap