Hvor får man tak i sånne rack av porsa-rør?

Spaserer man bare inn i en butik og sier man vil bestille det,forteller hva det skal være beregnet for (så og så mange kar i den og den størrelsen) ?

Og har noen peiling på priser på sånt? Hvis jeg kjøpte f.eks. tre kar med bunn-målene 80x40, hva ville et rack kostet omtrentlig da tro? Jeg bare spør, for jeg har virkelig ingen som helst idè om hva slike rack koster.
Har her på denne nettbutikken iallefall i deler. Men blir forholdsvis dyrt...jeg slo det fra meg og bygde den i firkantstål som jeg sveiste sammen.
Jeg synes jeg ser brukte rack til salgs både titt og ofte.
Det må være mange tusen å spare på å kjøpe det.
Selv kjøper jeg bare nye kar, men et rack hadde jeg nok kjøpt brukt.
Ikke det du spurte om akkurat
Vet at en kompis betalte ca 1900 for et rack til 3 128 litere.
Kun ståledeler og sånt. Ikke kar,lys og pumper.
Han gikk bare til nærmeste sjappe og spurte om et tilbud.
Kjøpte min rack med 9x74 liter med lys og luftpumper brukt for 4000,-

Har sett endel tilsvarende objekter bli solgt for tilsvarende. Skal man kjøpe noe slikt fra den lokale sjappa blir det dyrt. Ulempen med brukt er selvfølgelig riper og slitasje.
Ok, men jeg tenkte å kjøpe racket, sette inn et eksisterende kar foreløbig for eksempel, og så føye til de andre senere. Det er bare racket, stålrammene, som jeg er interessert i først. Karene kan jeg "fylle ut" med senere når penga tillater det

Men jeg tror jeg må høre med et par butikker, hva de evt kan skaffe og til hvilken pris.

Men om jeg kjøper et gulvstativ først, kan jeg senere "bygge på" dette og forlenge det oppover? Går det an på slike rack av porsarør?

Og hvis jeg skal f.eks. ha 3 kar på 70x35x35 i dem, holder det å oppgi dette til butikken, så vet de hva jeg må ha?
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap