Luftpumper

Skal kjøpe en luftpumpe til å drive to luftdrevne yngelfiltre. Er ute etter svært støysvake pumper. Er det noen som har erfaring med merker/ modeller som er veldig støysvake?
Da er det bare èn ting å gjøre: kjøpe Eheim Luftpumper!

Jeg har jobbet meg gjennom en hel rekke merker og varianter av luftpumper før jeg kom frem til den, og de har vært like irriterende alle sammen; during! Jeg hater during! Drrrrrrrrrrrrrr... den lyden gjør meg gal.
Jeg har solgt alle andre luftpumper etter at jeg fikk min første Eheim luftpumpe, og himmel for en forskjell!

Jeg kan legge øret inntil og fremdeles ikke høre noe
Pr i dag har jeg seks-sju slike Eheim luftpumper liggende, og det er minst tre i bruk til enhver tid. De er supre!

Anbefaler dem på det sterkeste!
Du får kjøpt dem blant annet her i denne nettbutikken
(klikk på linken TO ganger, så får du opp produktet)

Du får kjøpt dem med både en og to luftutganger. Jeg har noen av hver. Den med to luft-utganger bruker jeg f.eks. til klekking av artemia, da jeg alltid har to klekkebeholdere stående.
Jeg kjøpte en liten en av typen New Air 1 for å drive mitt biologiske filter, og gjør deg selv en tjeneste; ikke kjøp den. Den bråker noe så helt forfedelig :-/
jeg har en sonic som skjønner når jeg skal sove og en gammel rena alize som durer litt.
Takk for at du delte erfaringene dine Mona.
Da bestiller jeg en Eheim luftpumpe. Jeg har også prøvd flere merker og enda ikke funnet noen som ikke durer så man kan bli gal av.

Vi har nå fire akvarier som står på loftssua/pc rommet, og pumpen blir stående 1m fra stolen min så jeg må ha en stille pumpe.
kon
Takk for at du delte erfaringene dine Mona. Da bestiller jeg en Eheim luftpumpe. Jeg har også prøvd flere merker og enda ikke funnet noen som ikke durer så man kan bli gal av. Vi har nå fire akvarier som står på loftssua/pc rommet, og pumpen blir stående 1m fra stolen min så jeg må ha en stille pumpe.

min durer står 10cm fra senha mi
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap