En sånne en vil jeg ha i stua.

se HER

Trykk på den som heter breiflabb angrep. Noen som har en formening om det går å ha en slik en inne? ca 1000 kar.

fisken alså fyren er ikke interressag:P
Du kan godt ha en slik en ja

Men disse blir veldig store etterhvert og kan muligens bli for stor for akvariet,de er også veldig glupse så en del fisk vil bli spist. Derfor kan det anbefales å fiske småsei,torsk,hyse osv å fore den med i håp om at den skal være mett nok til å ikke ta andre fisker...men det vil nok skje med jevne mellomrom.

Det finne med saltvannsfisker som vi tar rett fra sjøen er at når de blir for store for akvariet så er det bare å slippe dem fri

Da får man også en god samvittighet og kan tenke på at man hjalp den fisken til en lettere start i livet
latesomfisk
se [URLBLOCK1] Trykk på den som heter breiflabb angrep. Noen som har en formening om det går å ha en slik en inne? ca 1000 kar. fisken alså fyren er ikke interressag:P

Om du vil gå for en ferskvannskrabat som er snarlik så er froskemunnmalle en virkelig stygg j%&&/ som har en munn som konkurerer med breiflabben.
Noen latinsk navn har jeg ikke.

Breiflabben er en kaldtvannsart og vil kreve mye av deg som akvarist. Så det kan tenkes at Fredrik84 er rimelig optimistisk når han sier at du kan godt ha en slik.

Som dykker har jeg setten god del av dem og kan bekrefte at de kan bli skremmende store og hodet er omtrent hele fisken. Tror faktisk at det nesten er enklere å ta dykkelappen enn å sette igang et kaldtvannskar for breiflabb.
Inaktiv bruker
Visst du tar kontakt med Atlanterhavsparken i Ålesund, så kan de sikkert fortelle deg hva som kreves. Syns å huske de har en breiflabb i ett av karene der. Men det er nok en god del mer enn 1000 liter.
Optimistisk kan man gjerne kalle det

Men med rett utstyr så går det fint

Karene i atlanterhavsparken er mye større ja,så det på 1000 liter vil ikke kunne holde en fullt utvokst breiflabb.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap