Test av saltvannsmikser

For de av oss som bruker saltvannsmikser, er denne interessant å lese igjennom (evt. skumme igjennom). Jeg ble ihvertfall litt betenkt, ettersom jeg bruker Instant Ocean selv.
Det var en feilkilde der, og det var at instant ocean mixen bestod av vann som allerede var blandet (og brukt?) et annet sted. Det hadde dessuten vært fraktet og frosset.

Godt mulig at det var stoffer som var blitt felt ut, eller at andre endringer hadde skjedd med nettop denne mixen.
Nå kommer jeg sikkert til å spørre et veldig teit og upopulært spørsmål, men jeg gjør det likevel.... Hva med grovt havsalt? Dette er jo ehhm... tørket hav? Jeg antar at det grove har mindre eller ingen antiklumpemiddel i seg... Kan man kanskje bruke det?
Steike dyre disse saltvannsmiksene...
Saltvannsmikser inneholder så vanvittig mye mer enn bare salt (som du kan se når du leser denne testen). Du får ikke de samme stoffene ved å blande havsalt og vann.
Inger Anne
Saltvannsmikser inneholder så vanvittig mye mer enn bare salt (som du kan se når du leser denne testen). Du får ikke de samme stoffene ved å blande havsalt og vann.
Det trodde jeg havsalt også inneholdt... men, men... Jeg skal gi meg på det...
Tilfeldig bekjentskap
© Erik Silgjerd
Reklame for plussmedlemskap