Har et saltvannakvarium på 58 liter. Er helt fersk saltvannakvarist. Kjøpte 12 kg levende stein for en mnd siden. Etter dette har jeg kjøpt en steinbit med koraller på. Gikk forbi akvariumet i natt og fikk et lite sjokk. på glasset sitter det en skapning som er ca 10 cm lang og ca 1.5cm bred. Skrudde på lyset i akvariumet for å få tatt noen bilder av dyret. det beveget seg med en ganske stor hastighet og gjemte seg bak steinene. den hadde en brunaktig farge med noen lyse prikker over det jeg regner med er hode/framparten. Vet det er mye liv i disse levende steinene, men hvordan i all verden kan denne store skapningen ha vært der uten at jeg har sett den før nå. Personen jeg kjøpte steinene av fortalte at det var mye liv i steinene, men nevnte ingenting om denne pølselignende skapningen. Er det noen som vet om det er noe som jeg burde få ut av akvariet eller som er greit å ha der. Selv om den var ekkel så var den tøff også og vil gjerne beholde den hvis den ikke skader koraller eller de andre innbyggerne som er to klovner og en grønn slangestjerne. Har også planer om noen pussereker. Beklager at bildene ikke er bedre, men er ingen fotograf og har heller ikke det beste kameraet. Håper alikevel noen klarer å identifisere skapningen.