Kjøpe brukt...

Jeg står på randen av å konvertere mitt ferskvannskavarium til saltvannsakvarium.. saltvannsutstyr er ganske dyrt, men det selges jo litt brukt her inne i form av skummere og sirkulasjonspumper, så jeg tipper jeg kommer til å gjøre det... eller? hva tror dere?
Hei
hva er det du vil ha i det akva.......
hvor stort er det akva og er det med alu ramme.....
hvis du ikke skal ha koraller , men satser på fisk og reker.
da kan du bruke din gammle filterpumpe, ikke noe nytt lys heller......
kjøp levende stein, korall sand , salt og en saltmåler på ebay for 180 kr med porto.
da kan du se om du liker saltvann ...........
ps har en skummer som jeg ikke bruker , har i dag to saltvann uten og
et med skummer............
en film til deg , uten skummer............. ps kjøp fisk på reef express.no
<embed src="http://www.youtube.com/v/Su5zib-mR5A?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390">
jeg vil starte med noen fisker er 160l, så er ikke plass til rare greia oppi der! ønsker å ha klovnefisk og anemoner + reker...
btw så er det ikke alu rammer hvis du ser på mitt akvarie på min profil så ser du...
Hei
med anemoner bør du ha en skummer...................
du kan få mye kult inn i 160l , og du kan ha det utstyret som er nå
for å begynne med saltvann...................
saltvann bør ikke bli dyrt, men korallrevakvarium er det.....................
kjøp en skummer , men må du ikke ha for å ha et saltvann akva............
velger å selge mitt utvendige filter.. synes det er altfor dårlig.. sirkulerer ikke nok.. vil ha et par klovnefisker, levende stein, pussereker og anemoner som klovnefisken kan bo i.. det er vel det jeg vil ha til å begynne med

så det jeg kommer til å investere i til å begynne med er en skummer og sirkulasjonspumpe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap