Boktips til relativt fersk saltvanns akvarist.

Etter at jeg startet opp med et 58l clown hotell i Februar har lysten/litersyken slått til. Byttet til et RSM 250 for ca 1 mnd siden. Mye gode tips og info på nettet, men skulle alikevel hatt en god bok. Er det noen gode tips. Gjerne en bok om info om de mest vanlige fiskene, korallene og de andre krypa. Helst på Norsk, men ikke nødvendig. Har lest Saltwater for dummies. Helt ok, men savnet bilder.
Sjørøverbukten?
Skip O'hoi!

Hvis du tar på deg Cpt. Jack Sparrow hatten og setter seil mot Ocean WWW, så er det mulig å finne noen få skattekister fulle av bøker i PDF format. De fleste bøkene er selvfølgelig på Engelsk, mens noen er på sjørøverspråk. Alder og kvalitet er av varierende grad, men kistene domineres av relevante juveler med masse bilder og informasjon som er enormt omfattende.

Har mistet skattekartet mitt til den linken, så du må nok se om du finner et selv.
Pilotfish
Skip O'hoi! Hvis du tar på deg Cpt. Jack Sparrow hatten og setter seil mot Ocean WWW, så er det mulig å finne noen få skattekister fulle av bøker i PDF format. De fleste bøkene er selvfølgelig på Engelsk, mens noen er på sjørøverspråk. Alder og kvalitet er av varierende grad, men kistene domineres av relevante juveler med masse bilder og informasjon som er enormt omfattende. Har mistet skattekartet mitt til den linken, så du må nok se om du finner et selv.

hjelper ikke bare med Jack Sparrow hatt hvis det er i Stavanger omerådet. Trenger nok Black Pearl da.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap