Flytte anemone?

Noen her som kan vet hvordan jeg flytter en anemone? Eller hva det heter. Sjekk bilde. Jeg kjøpte denne i dag og den sitter på en slags platform. Skulle ha hatt den på en levende stein

Og er det noen som som selger anemoner og nyttedyr på nett? Og sender ? Selvsagt når det blir varmere i været.
Jeg tror ikke dette er en anemone men hvis du skal plassere en anemone der du vil ha den så er dette oppskriften: Vel jeg har gjort dette før. Anemoner liker å ha en litt dyp kløft å bo er min erfaring. Jeg setter opp stenene som en dyp kløft det er vanskelig å komme ut av og anemonene mine har alltis slått seg til ro der jeg ville ha dem. For å si det enkelt - jeg har alltid tilrettelagt terrenget med en grop som anemonen passer ned i. Verre er det ikke.
Håvard Roen
Noen her som kan vet hvordan jeg flytter en anemone? Eller hva det heter. Sjekk bilde. Jeg kjøpte denne i dag og den sitter på en slags platform. Skulle ha hatt den på en levende stein ;) Og er det noen som som selger anemoner og nyttedyr på nett? Og sender ? Selvsagt når det blir varmere i været.

Ja Dahls dyrerike har nettside og sender.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap