U-ønskede alger.. trenger litt hjelp..
Postet 27.11.07 kl 22:17
Postet 27.11.07 kl 22:31
Postet 27.11.07 kl 22:54
Postet 27.11.07 kl 23:23
Postet 27.11.07 kl 23:26
Og derfor sletta jeg innlegget (før jeg så innlegget ditt )MC DarupÅ bumpe en tråd etter 10 min er helt unødvendig.
Men jeg vil understreke at det eneste en oppnår med å "mase" slik, er at mange av de som sitter med stor kunnskap, rett å slett syntes dette blir for masete, og derfor unnlater å svare.
Tålmodighet er gull
Postet 28.11.07 kl 00:29
Postet 28.11.07 kl 13:15
MetallicaPelleOk sorry da.. jeg er vant til litt mere ungdomsforum og der er det ikke så mye voksent :P men hvor mange eplesnegler bør jeg ha?
Så ungdommen er blitt noen masekroker nå om dagen ?
Du får meg nesten, men bare nesten, til å føle meg gammel :p
Jeg ville ikke hatt mer enn ett par snegler, disse blir fort såpass store at de vil slite med både plass og næringsmangel, om en har for mange
Postet 28.11.07 kl 13:43
Frank Angell[QUOTE=MetallicaPelle]Ok sorry da.. jeg er vant til litt mere ungdomsforum og der er det ikke så mye voksent :P men hvor mange eplesnegler bør jeg ha?
Så ungdommen er blitt noen masekroker nå om dagen ?
Du får meg nesten, men bare nesten, til å føle meg gammel :p
Jeg ville ikke hatt mer enn ett par snegler, disse blir fort såpass store at de vil slite med både plass og næringsmangel, om en har for mange
Vi har vell blitt litt masete på eldre forum.. :P
Ok men disse vil ikke spise opp eggene til Corryene?
Postet 28.11.07 kl 13:45
De masete ungdommene?MetallicaPelleVi har vell blitt litt masete på eldre forum.. :P Ok ;) men disse vil ikke spise opp eggene til Corryene?
Eplesnegler kan selvsagt finne på å gafle i seg egg til fisk, men dette er vel ikke det som er den største problemstillingen for hvorvidt en berger eggene eller ikke
Postet 28.11.07 kl 14:01
Postet 28.11.07 kl 16:46
MetallicaPelleHvor mye er 1 eplsnegle hvert?
Er det verdien du lurer på?
Kommer helt ann på farge, størrelse, hvor solid skallet er ovs.
Selv er jeg neppe villig til å betale mer enn 30.- for en steike fin snegl, både farge, størrelse og skall-messig. Ikke engang om jeg detter over en bag stappa med grunker
Postet 28.11.07 kl 21:20
Frank Angell[QUOTE=MetallicaPelle]Hvor mye er 1 eplsnegle hvert?
Er det verdien du lurer på?
Kommer helt ann på farge, størrelse, hvor solid skallet er ovs.
Selv er jeg neppe villig til å betale mer enn 30.- for en steike fin snegl, både farge, størrelse og skall-messig. Ikke engang om jeg detter over en bag stappa med grunker
Ok.. tenkte jeg skulle bytte et par stykk mot min palett han..
Takk for at du gadd og bry deg om en tenåring :P
Postet 29.11.07 kl 15:08