Merkelig algebelegg på vannoverflata! Ka e ditte??

hei

idag va der et slags grålig-grønt belegg oppå vannflata....og enkelte plassa so grøne bobble uti kantane.....ka e ditte???? det e no sikkert en form for alge..men he aldri opplevd ditte før!!!! når ej tok håven nedi(kvit tett hov) so blei den lysegrøn av bittesmå algemikroskop liksom...men heilt umuli å fange alt,fordi det flytta sej vekk i frå håven liksom.........

so ka gjer ej no?????

Ej fekk ikkje testa vannkvaliteten fordi testsette ligg i nyehuse attme dei andre kara...so ha blitt en heisatur seint på kveld,å d hekje ej tida til...so for teste imorga!!

noken so veit????
Tror dette er en slags blanding av proteinhinne og alger.
Jeg hadde noe sånt en gang. Det jeg gjorde for å bli kvitt det var at jeg tok slamsugeren og fylte den sakte fra vannflaten slik at hinnen og algeboblene ble sugd med, lot det renne ned i bøtten, rinse and repeat. Var meget effektivt; algene/hinnen var vekke etter et par dager.
Høres ut som proteinhinne, ja. (det er helt ufarlig). Det kommer ofte av overforing og/eller for lite sirkulasjon i overflaten. Prøv å sette utblåset slik at det bryter vannflaten, og skaper god sirkulasjon i toppen
okey då skal ej prøve å få fjerna det på den måten!!=) å so be mamma om å mate litt mindre!! hehe...;P bra d e ufarli då vertfall!!! takk for svar=)
Tilfeldig bekjentskap
© ØrjanMc
Reklame for plussmedlemskap