Mystiske grønne buller på plantene
Postet 09.03.10 kl 18:37
Postet 09.03.10 kl 18:43
Postet 09.03.10 kl 18:44
filathorHei eline,. det er skjeggalger og grønne penselalger,. ikke noe særlig å se på, og svært vanskelig å bli kvitt,. foressten den ene planten din der, er ikke en akvarieplante men en stueplante Ala dracaena,. råtner og forpester vannet effektivt etter en stund
Seriøst? Hvofor selger de sånne planter i dyrebutikker da? Jeg så syns den var så fine. Hadde tenkt å kjøpe nye, siden de hadd blitt ødelagte av alger, men nå skal de rett ut av akvariummet. Så for jeg heller kjøpe noen andre planter i morgen da. Noen forslag? Slik at jeg ikke gjør samme feilen igjen?
Jeg har selskap akvarium, men tetra og molly
Takk for hjelpen, forresten
Postet 09.03.10 kl 18:48
Postet 09.03.10 kl 18:54
Postet 09.03.10 kl 18:58
Eline KristiansenSeriøst? Hvofor selger de sånne planter i dyrebutikker da? [B]Jeg så syns den var så fine.[/B] Hadde tenkt å kjøpe nye, siden de hadd blitt ødelagte av alger, men nå skal de rett ut av akvariummet. Takk for hjelpen, forresten:)
Det er nettopp derfor de selger dem, for at folk synes de er fine. Dyrebutikker er til for å tjene penger.
Postet 09.03.10 kl 21:02
Viktor[QUOTE=Eline Kristiansen] Seriøst? Hvofor selger de sånne planter i dyrebutikker da? [B]Jeg så syns den var så fine.[/B] Hadde tenkt å kjøpe nye, siden de hadd blitt ødelagte av alger, men nå skal de rett ut av akvariummet. Takk for hjelpen, forresten:)
Det er nettopp derfor de selger dem, for at folk synes de er fine. Dyrebutikker er til for å tjene penger.
Jeg skal iallefall gå til dyrebutikken, og si hva jeg mener om den saken. Men det kan jo ver at de ikke visste om det. Men skal iallefall opplyse de om det
Postet 09.03.10 kl 21:12