"Feriefòr er topp"?!

En på en dyrebutikk skulle prakke på meg feriefòr,og jeg sa akkuret hva jeg mente om feriefor...det skjønte han alldelesikke,for feriefòr var liksom noe alle "måtte" ha:/
Fikk en følelse av at han trodde jeg var helt grønn.
Og ikke ville han pakke avispapir rundt fiskeposen...hrmf..
Papir rundt posen...nå!
Har ikke sommeren kommet til Andøya ennå? Trodde sandstranda på Bleik var full av folk...
Helt utrolig for en elendig service... Har aldri noensinne opplevd noen som har nektet å pakke fisk hvis jeg har spurt...

Enkelte ganger har jeg vært nødt til å spørre, for noen går vel kanskje ut fra at jeg kjører fra dør til dør i oppvarmet bil.... Noe jeg ikke gjør...
Eieren på ene dyrebutikken her sier alltid til kundene at man absolutt bør hamstre feriefôr nå fordi når fellesferien begynner så blir det utsolgt, helt garantert! Uansett hvor mye de bestiller så blir det for lite. Og man MÅ jo ha feriefôr, selv når man bare skal bort i helga.

Jadda.....
Papir rundt fiskeposen har ikke bare temperaturmessige fordeler. Fiskene er oftest roligere i ett mørkt miljø, enn i ett delvis opplyst.
Jeg ville ikke godtatt annet enn å få pakket inn fiskene.

Ang feriefôr, er dette søppel fra embalasje og inn. Ingen trenger dette, ut over butikkenes økonomi. For det er jo god butikk å indirekte ta livet av fisken :p

Var det på Sortland du var utsatt for dette, Liss? På en viss mørk og støvete kjeller?

Siden været først har vært nevnt; her nord snyer det ennå i fjellene, ned mot 400m sttadig vekk. Isen ligger ennå fint på en del vann i høyden, selv om den sånn smått begynner å bli råtten over 600m. Så sommeren er ikke akkurat kommet på plass ennå..
Inaktiv bruker
hihi, snør ikke dit jeg skal om 2 uker Hellas here i come
Loomis
Papir rundt posen...nå! Har ikke sommeren kommet til Andøya ennå? Trodde sandstranda på Bleik var full av folk...

Nånei,her er det ennå bikkjekaldt!
Er du lokalkjent her eller?
Frank Angell
Papir rundt fiskeposen har ikke bare temperaturmessige fordeler. Fiskene er oftest roligere i ett mørkt miljø, enn i ett delvis opplyst. Jeg ville ikke godtatt annet enn å få pakket inn fiskene. Ang feriefôr, er dette søppel fra embalasje og inn. Ingen trenger dette, ut over butikkenes økonomi. For det er jo god butikk å indirekte ta livet av fisken :p Var det på Sortland du var utsatt for dette, Liss? På en viss mørk og støvete kjeller? :) Siden været først har vært nevnt; her nord snyer det ennå i fjellene, ned mot 400m sttadig vekk. Isen ligger ennå fint på en del vann i høyden, selv om den sånn smått begynner å bli råtten over 600m. Så sommeren er ikke akkurat kommet på plass ennå.. :)

Det var på Sortland ja,men ikke i en kjeller,det var på loftet i et bygg
Og han som var der påsto at alle fisk kaunne gå på grovkornet grus,men jeg protesterte og sa at ciklider siler da grusen for å finne mat i den,og hva med alle bartefiskene??ÅÅÅja,neeei,de må jo selvsagt ha noe annet i bunnen ja...:/
Hadde en blandet opplevelse der nå,så er i tvil om jeg går tilbake dit.Er ikke direkte lite penger man legger igjen der heller etter en tid som akvarist.
Skuffende, rett å slett

Denne karen, er eneste hankjønn som er i butikken, stort sett kun en halv dag i uka.
Det er forøvrig han som er innehaver av denne, og en annen butikk i samme kjede i en annen region.

Pers syntes jeg at denne butikken er blitt en kjedelig butikk etter at Stig og Veronika stemplet ut. Prisene er tett på doblet på interessant fisk, kvaliteten er gått ned, og det har utvalget også.
Fra å være tett på en del av innvetaret, er jeg knapt innom...
Takk og pris fins det internett

Ser ikke bort i fra at det blir en storbestilling av fisk i løpet av sommer\ høst fra nettet også, for å få noe der både kvalitet og pris er både samsvarende og fornuftig
Liss Nilsen
[QUOTE=Loomis]Papir rundt posen...nå! Har ikke sommeren kommet til Andøya ennå? Trodde sandstranda på Bleik var full av folk...

Nånei,her er det ennå bikkjekaldt!
Er du lokalkjent her eller?

Det ble noen måneder for den norske stat på Andøya luftstasjon i 1989... Brann- og havarivernavdelingen!
Ble litt kjent i området, ja.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap