Infusorier

Tror det er masse infusorier i akvariet mitt :S Har vært sånn i nesten 2 uker.
Kan det stemme?

Har lest litt på forumet:
Prøvde å mørklegge akvariet helt i 3 dager, uten foring. Dette hjalp ikke.
Nå har jeg tatt mellom 10 og 20% vannbytte i 6 dager, men dette ser heller ikke ut til å hjelpe noe særlig.

Har ingen "nye" dyr eller planter i akvariet.. skjønner ikke hva det kommer av. Startet opp 19.09.07

Noen som har noen flere idèer? Ser jo nesten ikke inn i akvariet. Grr..!
Tusen takk!
Mørkelegging i opptil en uke kan være løsningen i hardnakkede tilfeller.
Hei!
Har akkurat hatt samme problem som deg!
Prøvde alt mellom himmel og jord!
Men, endelig til slutt fikk jeg ordnet det!
Kjøpt deg the green killing machine, så blir du kvitt probleme på 1-2-3, garantert!
har ikke så mye penger da.. Ingen annen måte?
Mulig jeg bare må mørklegge akvarie en uke, men det er jo så kjedelig..
Det er kjedelig å ikke ha penger
Helt enig Aggi.. Det er BÅDE kjedelig å ikke ha penger , og å ikke kunne se på ett av akvariene en hel uke! Tror jeg er blitt avhengig.. Men når sant skal sies, så har jeg vel på en måte penger, for jobber i en dyrebutikk, og der trekkes varene vi kjøper fra lønna.. Så har på en måte penger, men på en annen måte ikke penger :P huffuff
Hehehe... Jeg hadde sikkert endt opp med 0 utbetalt i lønn, og resten i varer hvis jeg hadde hatt en sånn jobb ;P
men det burde da kunne gå an å låne UV filter fra jobben - ikke sant
det skal ikke være så enkelt.. :P For det første har vi ikke det inne i butikken, noe som betyr at det må bestilles! Og det pleier ta tid... desutten hater jeg å vente.. Så det er nok desverre ingen løsning..

Lønningen pleier som regel å bli relativt lav, Aggi, men det er verdt det! Liker veldig godt å jobbe der..
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap