- Hjem
- Forum
- Vannverdier
- Infusorier
Infusorier
Tror det er masse infusorier i akvariet mitt :S Har vært sånn i nesten 2 uker.
Kan det stemme?
Har lest litt på forumet:
Prøvde å mørklegge akvariet helt i 3 dager, uten foring. Dette hjalp ikke.
Nå har jeg tatt mellom 10 og 20% vannbytte i 6 dager, men dette ser heller ikke ut til å hjelpe noe særlig.
Har ingen "nye" dyr eller planter i akvariet.. skjønner ikke hva det kommer av. Startet opp 19.09.07
Noen som har noen flere idèer? Ser jo nesten ikke inn i akvariet. Grr..!
Tusen takk!
Kan det stemme?
Har lest litt på forumet:
Prøvde å mørklegge akvariet helt i 3 dager, uten foring. Dette hjalp ikke.
Nå har jeg tatt mellom 10 og 20% vannbytte i 6 dager, men dette ser heller ikke ut til å hjelpe noe særlig.
Har ingen "nye" dyr eller planter i akvariet.. skjønner ikke hva det kommer av. Startet opp 19.09.07
Noen som har noen flere idèer? Ser jo nesten ikke inn i akvariet. Grr..!
Tusen takk!
Postet 02.11.07 kl 15:31
Postet 02.11.07 kl 15:36
Postet 02.11.07 kl 15:36
Postet 02.11.07 kl 19:28
Postet 02.11.07 kl 20:48
Helt enig Aggi.. Det er BÅDE kjedelig å ikke ha penger , og å ikke kunne se på ett av akvariene en hel uke! Tror jeg er blitt avhengig.. Men når sant skal sies, så har jeg vel på en måte penger, for jobber i en dyrebutikk, og der trekkes varene vi kjøper fra lønna.. Så har på en måte penger, men på en annen måte ikke penger :P huffuff
Postet 02.11.07 kl 23:53
Postet 03.11.07 kl 00:26
Postet 03.11.07 kl 08:29
det skal ikke være så enkelt.. :P For det første har vi ikke det inne i butikken, noe som betyr at det må bestilles! Og det pleier ta tid... desutten hater jeg å vente.. Så det er nok desverre ingen løsning..
Lønningen pleier som regel å bli relativt lav, Aggi, men det er verdt det! Liker veldig godt å jobbe der..
Lønningen pleier som regel å bli relativt lav, Aggi, men det er verdt det! Liker veldig godt å jobbe der..
Postet 04.11.07 kl 00:10