- Hjem
- Forum
- Vannverdier
- Nitrit før ammoniakk
Nitrit før ammoniakk
Hei!
Som nokon kanskje har fått med seg, satte eg opp eit 22-liters sneglekar på mandag. Har målt vannverdiar for nitrit, amoniakk og ph kvar dag sidan då (har ikkje fått tak i gh og nitrat test endå), og har endå ikkje fått utslag for amoniakk, og ph ligg på ca 7-7,5.
No nettopp målte eg vannverdiane igjen, og fikk utslag på nitrit (0,2 mg/l)! No som eg endeleg trudde at eg var byrja å forstå meg på denne sykleringa, så er eg plutseleg like rådvill igjen. Er det ikkje ammoniakk som skal koma først? Og er det ikkje litt tidleg med nitrit-utslag, etter å ha vore oppe og gått i kun 6 dagar?
Kan også nevna at det bur 2 eplesneglar i tanken, som har blitt fòra sparsomt. Har teke eit 30% vatnbyte no, for å koma i bukt med nitratet.
Som nokon kanskje har fått med seg, satte eg opp eit 22-liters sneglekar på mandag. Har målt vannverdiar for nitrit, amoniakk og ph kvar dag sidan då (har ikkje fått tak i gh og nitrat test endå), og har endå ikkje fått utslag for amoniakk, og ph ligg på ca 7-7,5.
No nettopp målte eg vannverdiane igjen, og fikk utslag på nitrit (0,2 mg/l)! No som eg endeleg trudde at eg var byrja å forstå meg på denne sykleringa, så er eg plutseleg like rådvill igjen. Er det ikkje ammoniakk som skal koma først? Og er det ikkje litt tidleg med nitrit-utslag, etter å ha vore oppe og gått i kun 6 dagar?
Kan også nevna at det bur 2 eplesneglar i tanken, som har blitt fòra sparsomt. Har teke eit 30% vatnbyte no, for å koma i bukt med nitratet.
Postet 20.09.08 kl 21:28
Har du lest dette som står om vannverdier her?
Postet 20.09.08 kl 21:34
Postet 20.09.08 kl 21:37
Du vil ikke få utslag på NH3(ammoniakk) testen dersom bakteriene i filteret ditt dreper disse fort, men du skriver at du får et lite utslag på NO2 (Nitritt), det kan tyde på at du ikke har et helt fungerene klima i akvariet ditt enda...
Husk at det kan gå 4-6 uker før du har noenlunde kontroll over et akvarie, noen ganger går det lenger tid!
Det hele kommer ann på hvor stor filterkapasiteten er og om du har brukt et filter som allerede er innkjørt... mange faktorer som spiller inn her.
Husk at det kan gå 4-6 uker før du har noenlunde kontroll over et akvarie, noen ganger går det lenger tid!
Det hele kommer ann på hvor stor filterkapasiteten er og om du har brukt et filter som allerede er innkjørt... mange faktorer som spiller inn her.
Postet 20.09.08 kl 21:49
Postet 20.09.08 kl 21:54
MiniskopOkei, no er eg litt meir med.. :o) Men ettersom karet kun har gått i 6 dagar, er det ikkje veldig tidleg å få nitritt-utslag? Absolutt alt i karet er nytt (og ingen kick-start av filteret), så derfor synes eg det var litt rart at eg ikkje har fått målbare utslag på ammoniakk..?
Det er normalt med utslag av nitritt til å begynne med, man må passe på å ta en del vannbytter til å begynne med og ikke ha noen tung belastning på akvariet før det har gått 4-6 uker.
Du sier selv at du ikke har foret noe spesielt og dermed har du ikke mye overskudds næring som ikke blir nedbrutt av bakteriene. Du vil da ikke få utslag på ammoniakk testen...
Bare pass godt på verdier og MYE vannbytte til å begynne med, så går nok dette bra skal du se!
Postet 20.09.08 kl 22:36