Prodac gh-test---går den ut på dato?

Som overskriften sier,jeg lurer på om denne kan bli ødelagt etter en tid?(3år)
Den er ikke datostemplet.

Grunnen til at jeg spør er at jeg har vært hos ei venninne og målt hennes gh. Etter 21 dråper var det fortsatt ikke blitt grønt,slik det skal. Målte da jeg kom hjem til meg selv,og etter 35 dråper var det bare mørkebrunt.

Så enten er noe riv ruske galt med vannet,eller så er testen ødelagt.

Noen som vet?
Ja, tester kan bli ødelagt etter en tid. Nå er det lenge siden jeg brukte Prodac så jeg aner ikke hvor lenge de fungerer, men 3 år hørtes ut til å være i meste laget. Noen tester står det også holdbarhetsdato på, men jeg husker ikke lenger om det gjelder for Prodac.
jeg testet GH & PH med 3år gammel tester (samme merket). de var tydligvis gått ut på dato. Da vannet ikke forandret seg i heletatt uansett. en farge heletiden
Ja Prodactestene holder ikke særlig lenge. Jeg har også vært borti det samme med uendelig mange dråper uten reaksjon. Det er litt synd at det er leverandøravtaler etc. som styrer om butikkene selger gode eller dårlige produkter og at det ikke er opp til de individuelle butikkene å selge det som er alment kjent for å være bra og pålitelig.
Jeg synes litt synd på folk som må prøve å selge en pH-test som ikke går lenger enn til pH7,5 og så får huden full av kunden som klassifiserer produktet som ubrukelig. Jeg er en av dem (kunden altså).
Jbl tester som er i handelen har en utløpsdato i 2011

Interpet (tabeletter) holder lenger, men tror ikke at de er i handel i Norge.
minst 5. år.

så holbarheten er minst 3 år for dråpetester ?
Liss Nilsen
Grunnen til at jeg spør er at jeg har vært hos ei venninne og målt hennes gh. Etter 21 dråper var det fortsatt ikke blitt grønt,slik det skal. Målte da jeg kom hjem til meg selv,og etter 35 dråper var det bare mørkebrunt. Så enten er noe riv ruske galt med vannet,eller så er testen ødelagt. Noen som vet?

Leste ikke 1 innlegg nøye nok.

Hva er mener du med med 21 og 35 dråper ??
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap