Må få ned temperatur

Hei, som tittelen seier må eg få ned temperaturen i akvariet mitt. Det er ein fluval edge som er ca 25l. Hadde same problemet i vinter, men då bytta eg ut halogenspottane med ledlys som genererer mykje mindre varme.

Bur i ein sokkelleiligheit, der lyset kjem inn glas til alle tider av døgnet, og det blir enormt heitt. Temperaturen på kjøkkenet/inngangspartiet der eg har edgen blir temperaturen fort over 25 grader. Har red bee og det er dermed litt krise. Nokon som veit ein fiks, måte eller har idear om korleis eg kan få ned temperaturen?

Har sjølv tenkt på å fryse ein pose (e.l.) om natta, og så putte den oppi pumpekammeret, men dette kan eg jo berre gjere når eg er her kvar dag. Når eg er på ferie skulle eg hatt andre alternativ.

Mvh Sindre
Vel, om temperaturen i rommet stiger over 25 blir det vanskelig å få vannet i karet under dette. Alternativet er dyre kjølesystemer som de bruker til saltvannskar bl.a. Eller du kan sette inn tiltak for å få ned romtemperaturen.
Klima anlegg kort og greit.

Det er som Joakim sier at du bør få ned romtemperaturen, til rundt 20-22 grader.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap