- Hjem
- Forum
- Vannverdier
- Får ikke opp gh?
Får ikke opp gh?
Postet 13.12.10 kl 21:43
Endret: 13.12.10 kl 21:52
Postet 13.12.10 kl 22:37
Postet 14.12.10 kl 15:19
hei. var i butikken jeg kjøpte det, gh+ . der fant de ut ettter en del testing at det var det produktet som ikke var i orden også alt av beholdning på lager.......veldig skuffende og kjøpe noe slik særlig nå som akvariet er gråt og hvit teppe over det hele.
har 400 L og tilsatt som beskrevet. det var rett og slett ikke noe funk på produktet. kjipt. fikk noe nytt produkt som funker. har ikkke hatt noe god erfaring med den butikken hittil, kommer vel ikke til å få noe bedre erfaring heller etterom jeg ikke skal dit mer!
har 400 L og tilsatt som beskrevet. det var rett og slett ikke noe funk på produktet. kjipt. fikk noe nytt produkt som funker. har ikkke hatt noe god erfaring med den butikken hittil, kommer vel ikke til å få noe bedre erfaring heller etterom jeg ikke skal dit mer!
Postet 14.12.10 kl 18:59
Postet 14.12.10 kl 19:25
hei. ph den er fin, har røtter , senker de ph? og har eike blader. prøver og holde ph på 7 men den er litt over..
hadde oppi bateripur. mot noe bakterielt på platyene, pga liten gh verdi. kanskje den medisinen har noe og si. skal prøve det nye prouktet jeg fikk nå og se om det funker. skal teste det i en liter ved siden av først. må slamsuge og rydde opp i karet;( hadde liksom fått det så fint så nå er det bare kalk over alt
hadde oppi bateripur. mot noe bakterielt på platyene, pga liten gh verdi. kanskje den medisinen har noe og si. skal prøve det nye prouktet jeg fikk nå og se om det funker. skal teste det i en liter ved siden av først. må slamsuge og rydde opp i karet;( hadde liksom fått det så fint så nå er det bare kalk over alt
Postet 14.12.10 kl 20:11
Postet 14.12.10 kl 20:13
Postet 14.12.10 kl 20:19
Postet 14.12.10 kl 20:33