- Hjem
- Forum
- Vannverdier
- Trenger hjelp.
Trenger hjelp.
jeg er av typen som lar meg prakkes på ting jeg ikke aner hva er når jeg er i butikker. Var på zoon på jakt etter mineral stein til snegler og reker. Har lav gh og ph. Tilsetter gips. Men synes ikke det hjelper på gh. Damen i butikken hadde ikke mineral stein. Men foreslo sera mineral salt, som da ble med meg hjem. Men det står på tysk og engelsk. Å jeg er dårlig på språk. Har ikke turt å bruke det, for vet egentlig ikke hva det er til. Hvordan man bruker det, eller om snegler og reker tåler det. Er bilder av malawi utenpå. Er det til malawi? Hva hjelper det for? Håper noen kan forklare meg hva jeg skal bruke dette til.
Postet 19.03.11 kl 12:00
Inaktiv bruker
sera mineral salt for the increasing of water hardness in osmose water, pouring, and soft water. sera mineral salt contains the minerals occurring in natural waters in the biologically correct quantities. With sera mineral salt edited water is immediately usable. For the application in fresh and sea waters suitably.
Dosage:
normal dosage: 5 g/100 l water
for soft water (e.g. Discus): 5 g/50 l water
for hard water: (e.g. Malawie): 5 g/10 l water
for marine water: 5 g/5 l water
bare noe jeg googlet.
Dosage:
normal dosage: 5 g/100 l water
for soft water (e.g. Discus): 5 g/50 l water
for hard water: (e.g. Malawie): 5 g/10 l water
for marine water: 5 g/5 l water
bare noe jeg googlet.
Postet 19.03.11 kl 12:06
og siden hun ikke var stø på språk
så bli det på norsk ca slik:
sera mineral salt for å øke vann hardhet i Osmose vann, strømme, og bløtt vann. sera mineral salt inneholder mineraler som forekommer i naturlig vann i de biologisk riktige mengder. Med sera mineral salt redigert vann umiddelbart brukbare. For programmet i fersk-og sjøvann passende.
Dosering:
normal dosering: 5 g/100 l vann
for bløtt vann (f.eks Discus): 5 g/50 l vann
for hardt vann: (f.eks Malawie): 5 g/10 l vann
for marine vann: 5 g / 5 l vann
Og forøvrig da så er dette kjekt om man trenger språkhjelp
http://translate.google.no
Direkte link:
så bli det på norsk ca slik:
sera mineral salt for å øke vann hardhet i Osmose vann, strømme, og bløtt vann. sera mineral salt inneholder mineraler som forekommer i naturlig vann i de biologisk riktige mengder. Med sera mineral salt redigert vann umiddelbart brukbare. For programmet i fersk-og sjøvann passende.
Dosering:
normal dosering: 5 g/100 l vann
for bløtt vann (f.eks Discus): 5 g/50 l vann
for hardt vann: (f.eks Malawie): 5 g/10 l vann
for marine vann: 5 g / 5 l vann
Og forøvrig da så er dette kjekt om man trenger språkhjelp
http://translate.google.no
Direkte link:
Postet 19.03.11 kl 12:16
Inaktiv bruker
Med sera mineral salt redigert vann umiddelbart brukbare
Postet 21.03.11 kl 19:29