Elos gh-test

I følge denne testen vises GH når testvannet skifter fra rød til grønn farge. Hva da når jeg aldri får noen rødfarge? Etter første dråpe, får jeg en gul/brun lignende farge, Så kan den kanskje kalles lys grønn etter andre dråpe, og litt mer tydelig grønn etter tredje. Jeg testet, bare for å ha gjort det, 20-30 dråper, for å se om det ble noe rødlignende farge. Det ble det aldri. Vil det si at jeg har gH på 0? eller 1? eller gjelder ikke mine målinger, siden jeg aldri får den røde fargen som skal være der først, før det går mot grønn?

Noen som har erfaring med denne testen? Eller som kan fortelle meg hvordan mine resultat skal leses?
Hei.Du er nok inne på no. Etter første dråpe så har du en farge sier du.Gul/brun.Dette er startfargen din.Må ikke være helt rød.Uansett så har du gh i like mange dråper som du må ha før vannet forandrer farge.Du sier at den blir grønn etter andre dråpe og det er da du skal begynne å telle.Du har da altså som du var inne på
0-1 i gh.
Abboren

Takker.

Og det er fint for discusene, men nok samtidig grunnen til at sneglene ikke har de nydeligste skall
Tilfeldig bekjentskap
© Marius Solberg
Reklame for plussmedlemskap