Vannmålinger

Heia er ganske ny på akvariefronten. Det jeg lurer på er vannverdier i karet mitt. Kh er 10 , gh er 7 , ph er 7.5 og på no2 fikk jeg ikke utslag.
Hei.

I utgangspunktet heilt ok verdier dette men hugs at vannverdiar må settes i kontekst:

1) KH på 10 er ok sålenge du ikkje har planar om å endre PH-verdien (uten bruk av CO2 anlegg)

2) GH på 7 er heilt ok men ikkje for fisk som krever bløtt vann (vann med låg GH) eller hardt vann (vann med høg GH)
TIPS: Sjekk i fiskedatabasen her på akvaforum kva GH fiskane dine vil ha. Pass på å berre kjøp fisk som har same krav til GH.

3) PH på 7,5 er heilt ok men ikkje for fisk som krever høgare eller lågare PH
TIPS: Sjekk i fiskedatabasen her på akvaforum kva PH fiskane dine vil ha. Pass på å berre kjøp fisk som har same krav til PH.

4) Ingen NO2 er heilt etter boka med mindre akvariet ditt er i oppstartsfasen. Null NO2 i oppstartsfase kan betyr at NH3/NH4 (ammoniakk) ikkje blir omdanna til NO2, altså at du mangler filterbakterier som vanligvis omdanner NH3/NH4 til NO2.

Tusen takk for svar da skal jeg passe på å bare kjøpe fisk som tåler disse vannverdiene ser ut som de jeg har trives
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap