- Hjem
- Forum
- Vannverdier
- Stinkende vann
Stinkende vann
Hei,
Akvariet var klar for bruk. Puttet fiskene oppi. Har hatt akvariet i mange mange år. Dro ut for å kjøpe scalare. Kommer hjem med et par nå. Vannet stinker. Skal sjekke verdien... Har ingen anelse hvor utstyret er blitt av. Bytter mye av vannet og har ingen steder å gjøre av scalarene. Noen som råd? Trygt å putte dem oppi? De andre fiskene har det bra der det ut som. Ancistrusen min driver og får spasmer som jeg aldri har sett før....
Akvariet var klar for bruk. Puttet fiskene oppi. Har hatt akvariet i mange mange år. Dro ut for å kjøpe scalare. Kommer hjem med et par nå. Vannet stinker. Skal sjekke verdien... Har ingen anelse hvor utstyret er blitt av. Bytter mye av vannet og har ingen steder å gjøre av scalarene. Noen som råd? Trygt å putte dem oppi? De andre fiskene har det bra der det ut som. Ancistrusen min driver og får spasmer som jeg aldri har sett før....
Postet 02.04.19 kl 21:31
Postet 02.04.19 kl 23:54
Postet 03.04.19 kl 10:30
Postet 03.04.19 kl 11:24
Jeg fikk heldigvis fikset det. Var visst mat som ble liggende på bunnen som stinket. Verdiene er gode. Ph'en litt lav så leter etter en n løsning på dette. Alt var som det skulle før jeg flyttet fiskene inn. Må jobbe litt med dette i en uke eller to. Så skal alt bli perfekt håper jeg. Er i gang med å få igang 240 liter akvariet også. Den er det mer jobb med før den er klar. Tusen takk for hjelpen.
Postet 03.04.19 kl 14:59
Postet 03.04.19 kl 22:29