Bandt agurk/brokkoli til sytråd!

Hvit selvfølgelig og vasket i rent vann...Morsomt å røre på tråden når botiane spiser der nede på bunnen, så må fiskene slite litt mer for å få mat! ikke bare flakfor som kommer seilende...

Guppyene kretser rundt agurken som flyter i vannskorpa. Mollyene fyker litt hit og dit. Botiane ser ut som om de aldri har fått mat i hele sitt liv!

kult..det må jeg prøve..
haha! Ja de var storfornøyt med ideen fiskene! Spesielt 'botiane så ut som om de liksom jaktet på brokkolien..hehe.
Dessuten enkelt å fiske opp så ikke det blir liggende der altfor lenge. Lot den ligge der en stund da det er jo litt vanskeligere med agurk enn flakfor! Så får vel bare prøve meg frem på hvor lenge...(tråden med mat la jeg i en boks, så kan jeg bruke den i morgen også)
Plussmedlem
Ei lita åtvaring ifb med sytåd i akvariet... Vi hadde også den gode ideen med sytåd for enkelt å få opp squash som var senka i akvariet ved hjelp av ein skrue. Ein dag vi kom frå butikken fann vi at den finaste malla vår hadde satt seg fast i tråden, tulla seg inn og hang der stiv og kald som ein ørret i eit garn...
Så følg med og få opp tråden når den ikkje er naudsynt lenger...
Jeg har maten i kanskje 1/2 time og når jeg er hjemme. Ikke meningen å lage fiskegarn nemlig
jeg bruker en form for ståltråd, dekket i grønn plast, fått i blomsterforetning. det fungerer kjempe greit, setter den loddrett ned i akvariet, er mest ment til sneglene, men etter noen minutter er all fisken for å smake! Umulig å skade seg på den!!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap