Husfix Over lavastein?

Hei, Har limt opp lavastein i akvariet men det jeg ikke tenkte på er at fisken hele tiden gjemmerseg\blir borte bak veggen ( noe som er irriterene når jeg må skifte hele akvariet) Er det mulig å "male over hele bakgrunnen men husfix?

Har også masse alger på lavasteinen, hvordan får jeg bort det?
svampen blir bare ødelakt av lavasteinen :P

edit
Edit: Hvis jeg legger et lag aliminiumsfolie over steinen, presser det sån ned noen steder så det får samme Fasong som en fjellvegg og så maler over med husfix, er det bedre? eller er jeg helt på jordet :P
Jeg aner ikke hva Husfix er for noe, men jeg vet at aliminiumsfolie er giftig... Det korroderer svært lett ved kontakt med vann/væske.
ok, husfix er en slaks sement\betong\gips greie som man kan bruke til fuge på baderom osv... så en på den ene artikelen hadde lagd med husfix men vet ikke om han gjorde noe med den først:P
Du kan bruke Hey'di K11 blandet med Hey'di KZ
Husfix må forsegles før denne kan benyttes i akvariet. Husfix er betongbassert, og vil derfor gi en skyhøy Ph om denne står åpen.
Forsegle med epoxy som er giftfri.

Slettet den andre tråden din om samme tema. En holder i massevis
ok takk ^^,

Men vil ren husfix oppløse seg i vannet og bli borte?

Hvis du ikke liker lavasteinen bør du bare ta den bort.

Håvard Støre Andresen
Hvis du ikke liker lavasteinen bør du bare ta den bort.

Enig.
Dessuten synes jeg den brøt veldig med den flotte bakgrunne din
MC Darup
[QUOTE=Håvard Støre Andresen]Hvis du ikke liker lavasteinen bør du bare ta den bort.

Enig.

Ehh? Er det ikke lavasteinene som utjør bakgrunnen da? ;P
tingen var å tette sprekkene mellom lavastenene. så ikke fisken gjemmer\setter seg fast der. øreålen min satt seg fast, døde og jeg brukte hundre år på å få ut liket. nå har jeg bestemt meg bare for a tette igjen de største sprekkene med småstein.

Som sakt så synes jeg lavasteinen ser tøft ut
Aggi
[QUOTE=MC Darup][QUOTE=Håvard Støre Andresen]Hvis du ikke liker lavasteinen bør du bare ta den bort.

Enig.

Ehh? Er det ikke lavasteinene som utjør bakgrunnen da? ;P

Hehehe

Jeg satt og tenkte på den hvite kalksteinen :P
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap