- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Mitt lille kampfiskprosjekt
Mitt lille kampfiskprosjekt
nå sitter jeg og tenker på mine Kampfisker som drar frå Thailand på Mandag.
får inn 5 par og tenker på en måte og ha en go plass for herrene og bolte seg ned i så jeg har sittet og tegnet en ide som jeg har.
Men dersom jeg er jo ganske fersk da trenger jeg litt hjelp til og se om det er jo bare noe tull som jeg holder på med.
Men jeg vil jo bare det beste for disse flotte fisker som jeg får.
vist noen har en annen go ide som kommer bedre ut finans og for fiskene please gi meg en hint.
får inn 5 par og tenker på en måte og ha en go plass for herrene og bolte seg ned i så jeg har sittet og tegnet en ide som jeg har.
Men dersom jeg er jo ganske fersk da trenger jeg litt hjelp til og se om det er jo bare noe tull som jeg holder på med.
Men jeg vil jo bare det beste for disse flotte fisker som jeg får.
vist noen har en annen go ide som kommer bedre ut finans og for fiskene please gi meg en hint.
Postet 25.05.07 kl 23:06
Islensknå sitter jeg og tenker på mine Kampfisker som drar frå Thailand på Mandag. får inn 5 par og tenker på en måte og ha en go plass for herrene og bolte seg ned i så jeg har sittet og tegnet en ide som jeg har. Men dersom jeg er jo ganske fersk da trenger jeg litt hjelp til og se om det er jo bare noe tull som jeg holder på med. Men jeg vil jo bare det beste for disse flotte fisker som jeg får. vist noen har en annen go ide som kommer bedre ut finans og for fiskene please gi meg en hint.
bilden komm ikke med på grunn af feil i forhåndsvisning
Postet 25.05.07 kl 23:09
Islensknå sitter jeg og tenker på mine Kampfisker som drar frå Thailand på Mandag. får inn 5 par og tenker på en måte og ha en go plass for herrene og bolte seg ned i så jeg har sittet og tegnet en ide som jeg har. Men dersom jeg er jo ganske fersk da trenger jeg litt hjelp til og se om det er jo bare noe tull som jeg holder på med. Men jeg vil jo bare det beste for disse flotte fisker som jeg får. vist noen har en annen go ide som kommer bedre ut finans og for fiskene please gi meg en hint.
bilden komm ikke med på grunn af feil i forhåndsvisning
og de som står i tekten øverst er At det er et 125 cm akvarium som jeg har tenkt og bygge delt i 5 25 cm romm breidd 30 cm og høyde 25 cm
Mellomveggen kommer ikke til gå helt ned i bunnen og de blir en liten åpning på baksiden ved hvert glasss på grunn av luftpumpeldningene
og i bunnen på grunn av varmekabelen som jeg tenker at blir jbl 24 w
Postet 25.05.07 kl 23:09
Endret: 25.05.07 kl 23:16
Dette hørtes da spennende ut du
Tør jeg spørre hvilken oppdretter du har fått dem fra?
Jeg forsøkte å forstørre tegningen din men da ble skriften utydelig.
Hannene må du selvfølgelig ha adskilt og med tanke på temperament og stress skal du ha skillevegger mellom dem slik at de ikke får sett hverandre. jeg hadde skilleveggene løst, slik at de fikk se hverandre en halvtime hver dag, da fikk de opprettholdt sitt temperament og virilitet, men ikke la det gå for lenge.
Helt optimalt i mine øyne burde du ha hunnene i hver sitt akvarie, men da blir det 10 akvarier totalt )
Å drive med kampfisk krever god plass, men det vet du sikkert allerede.
Uansett lykke til
Svein
Tør jeg spørre hvilken oppdretter du har fått dem fra?
Jeg forsøkte å forstørre tegningen din men da ble skriften utydelig.
Hannene må du selvfølgelig ha adskilt og med tanke på temperament og stress skal du ha skillevegger mellom dem slik at de ikke får sett hverandre. jeg hadde skilleveggene løst, slik at de fikk se hverandre en halvtime hver dag, da fikk de opprettholdt sitt temperament og virilitet, men ikke la det gå for lenge.
Helt optimalt i mine øyne burde du ha hunnene i hver sitt akvarie, men da blir det 10 akvarier totalt )
Å drive med kampfisk krever god plass, men det vet du sikkert allerede.
Uansett lykke til
Svein
Postet 25.05.07 kl 23:15
Svein AntonsenDette hørtes da spennende ut du :-) Tør jeg spørre hvilken oppdretter du har fått dem fra? Jeg forsøkte å forstørre tegningen din men da ble skriften utydelig. Hannene må du selvfølgelig ha adskilt og med tanke på temperament og stress skal du ha skillevegger mellom dem slik at de ikke får sett hverandre. jeg hadde skilleveggene løst, slik at de fikk se hverandre en halvtime hver dag, da fikk de opprettholdt sitt temperament og virilitet, men ikke la det gå for lenge. Helt optimalt i mine øyne burde du ha hunnene i hver sitt akvarie, men da blir det 10 akvarier totalt :-)) Å drive med kampfisk krever god plass, men det vet du sikkert allerede. Uansett lykke til Svein
Kan jeg sende den til deg på email som word ?
Postet 25.05.07 kl 23:16
Postet 25.05.07 kl 23:19
Postet 25.05.07 kl 23:32
Postet 25.05.07 kl 23:47
Postet 26.05.07 kl 00:13
Postet 26.05.07 kl 00:23
Postet 26.05.07 kl 00:29
Postet 03.06.07 kl 00:56
Postet 05.06.07 kl 02:29
Postet 05.06.07 kl 10:07
Postet 05.06.07 kl 10:11
Postet 05.06.07 kl 10:15