- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Nå er det nye akvariumet klart for bettaguttene
Nå er det nye akvariumet klart for bettaguttene
Jeg hadde bare lyst tilog dele min glede at nå er mitt akvarium som jeg tegnet for en måned siden klart og noen af guttene har flyttet inn.
Vel noen af dem har meldt adresseforandring til bømlo men det er jo bare deiligt.
Litt mer plass har og gå på
første bilden er af akvariumet når jeg tegnet det og så når det er klart
Perfekt til kampfisker. Med plater i mellom som kan bli løftet opp og med masse af huller i noen så store at dem kann titte ove til neste fisk som gjører til at dem holder aggresivteten oppe og alle er gott i gang og lage seg nye reir.
Hver part er ca 13 liter
Postet 24.06.07 kl 00:07
Postet 24.06.07 kl 00:10
Postet 24.06.07 kl 00:12
fiskerenpent. men må du ha kolbe i vært kar??
Nej i allefall ikke nå. Har 2 varmekobler oppe i det nå men dem er i leilighet 2 og 4 men det kommer til og komme en luftpumpe Tetra Aps 50 med 5 lille luftstener på som blir i hver leilighet til og ha litt oksygen og sirklasjon på vannet. må se om jeg må ha noen ting til og rense belegg på vannet men det vet jeg ikke helt ennå
Postet 24.06.07 kl 02:40
Postet 24.06.07 kl 08:07
Jan Erik JDette var jo knalltøft, noe annet en 2 liter!
2. literene var jo bare mens dem var og bli vannt med våres klima og dette akvariumet ble klart tok litt lengre tid en forventa og få dette klart .....
Men nå har dem det bra. i allt frå 73 liters akvarium 64 litr 25 litr 19 litrs og så leilighetkomplexet
Postet 24.06.07 kl 15:15
Postet 24.06.07 kl 20:16
Postet 24.06.07 kl 21:10
Postet 24.06.07 kl 21:27
mona oOj... det var jo flott! Men eh... jeg ble litt engstelig når jeg så vegghyllen du har plassert dette på. Med vann og sand i må jo hele greia veie minst 60-70 kg? Tør du virkelig ha det hengende på veggen slik, på en såpass spinkel bokhylle?
Følger med på det med bokhylla ja akvariumet er sirka 70 kilo.
Den hylla har alltit hatt bøker og sementblokker til støtte før runt 50 kilo men jeg følger md på støttene og det blir ikke lenge stående har ...rettarasagt til neste torsdag dersom da må jeg flytte det over til naboen som skla passe på dem mens vi er på island.
Men holder på og gjøre undersøkelser med hylla levrandøren sier at den skla klare og holde en go del...IKEA
Postet 24.06.07 kl 22:55
hei
hei, jeg ser du har fått tak i disse fiskene direkte fra thailand. det vil jeg også å lurer derfor på hvordan du fikk dette til???
Postet 16.07.07 kl 19:03
Postet 01.08.07 kl 23:21