hva kan man male isoporbakgrund med?

jeg leste en artikkel med bilder hvor en kar lagde en bakgrund i isopor, og malte den. så veldig bra ut, men hva kan man male med?
Har ikke peiling.

Ser at mange velger betongbaserte produkter til å kle isoporen med.
Man må da lakke med en klar epoxy-maling som er godkjent for drikkevannstanker.... Husker aldri navnet, så du får søke litt her på sidene...
naits
jeg leste en artikkel med bilder hvor en kar lagde en bakgrund i isopor, og malte den. så veldig bra ut, men hva kan man male med?

Hvilken artikkel? Det er rart om dette ikke er tatt med i artikkelen.

Som Aggi sier, det viktige er å forsegle bakgrunnen med en egnet epoxy, for å slippe at giftstoffer kommer ut i vannet.
Selv foretrekker jeg Rescon Mapecoat DV til dette formålet.
jeg har nylig brukt puentgard topcoat fra jotum! er storfornøyd.... fikk også en god pris sidene båtsesongen er over :P (er ikke sikker om man får en klar versjon da, og ikke mal i oppholdsrom, helst ute! Sikker på at jeg brente av en go del hjerneceller når jeg drev på med den:P helt ute om det går !!)
Det er en av fordelene med mapecoaten, den lukter ikke, og kan brukes der du finner det for godt. Har stått en del timer over denne, og kan ikke si at jeg har blitt nevnteverdig mye dummere av den grunn :p
Rusa, det greier jeg heller ikke å bli eller ;( ??
N Fredrik
hvor man kjøper den da?
Min er kjøpt av en annen bruker.
Her er lista over forhandlere av Rescon produkter i norge
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap