Mål på lystopp til akvastabil 720 liter

Hei, er det noen som har et akvastabil 720 liter 200x60x60, som kan ta mål av lystoppen sin?
Får mitt nye kar på tirsdag, og bør ha ferdig lystoppen til da (skal lage selv).
Mener toppen hviler på alu rammen, slik at den ikke er fullt 200x60.

"Bump" Noen som kan svare?
Inaktiv bruker
Hei spør akvarie forretningen du kjøper akvariet fra, de kan finne det ut.
Mye lettere å spørre her inne. Da får man svar man kan stole på. Det er ikke mange mm. feil før toppen blir for stor, og ubrukelig. Har ferdig bordet idag. Ble riktig bra, om jeg får skryte litt av meg selv. Har bare dørene igjen, men venter med det til alt det andre er på plass.
Så om det er noen som har målene på lys kassa som passer til akvastabil 720 l. er jeg takknemmelig.
Ikke det at jeg ikke stoler på forretningen jeg bestilte akvariet fra, altså. Kjempe service der.
Min topp er vertfall 199,8(sikkert 200) gange 60...jeg har ett 720l akvarie med aluramme 200x60x60...håper dette hjelper deg noe, men vil ikke si noe sikkert
Tusen hjertlig takk for svar.
Har tenkt litt over en "lille" ikveld, og venter nok med lyset til tanken er i hus før jeg tar frem sagen.
Tenkte å bruke baderomsplater på "vrangen" til toppen, som omtalt i annen tråd her. Med topp plate delt i to, og lys armatur som kan flyttes fra side til side. Da blir det lett å kommme til nede i tanken, og god plass til lysene. Tenkte å ligge inn 2x 2x36w armaturer + 18w black light ;"moon light".
36w rør er ca 1,20 cmlange, og jeg har 2x 36w idag i 400 literen, så jeg tror 4x36w skal hvere nok. Dere som har investert i T5 rør til akvarie bruk bør håpe på at rørene blir billigere etterhvert, da disse rørene ikke tåler de høye temperaturene det blir i en lystopp over litt tid. Men det er jo bra lys om en har råd til det.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap