Ramme for akvarier

Hei,
har dere sett rammer for akvarier til salgs noe steds?
Tenkte jeg skulle bygge noen mindre akvarier, har endel glass liggende.

Mvh
Tror ikke det er så lett å få tak i tomme rammer, men du trenger ikke ramme for å bygge akvarie. Det er bare å lime i vei. Rammen er bare til pynt og det er limen som holder karet sammen.
Hei, og takk for svar.
Ja, det stemmer nok.
Ei ramme vil tilføre et mer definert utseende og så vil jeg tro at den vil avstive og gi noe beskyttelse mot støt mot kantene...
Litt synd at rammer ikke er mer tilgjengelig, kanskje en forretningside til noen der ute?
Man kunne se for seg samme "styling" regimet som avanserte PC gamere har når de "styler" kabinettene sine.
Tviler på løse akvarierammer er noe stor forretningside. Ferdigproduserte akvarier er tross alt ofte billigere enn å lage selv så lenge det er snakk om standard størrelser.

Fred Grønnerød
Hei, har dere sett rammer for akvarier til salgs noe steds? Tenkte jeg skulle bygge noen mindre akvarier, har endel glass liggende. Mvh

En kan vel bruke noe form for vinkel jern??? kan jo evt. males. Da vil en få avstivet hjørner og kanter... Bare en ide
det fins alltids vilklede lister i aluminium. For min del tror jeg det værste ville bli det å få vinklene fine
For å lage en beskyttende og dekorativ ramme på karet kan du bruke aluminiumsprofil fra clasohlson.
Du må selvf. ha utstyr for å kutte vinkler etc. I verste fall tusj og baufil.
Tilfeldig bekjentskap
© svein Ove Borgsjø
Reklame for plussmedlemskap