- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Fare for lekasje?
Fare for lekasje?
Jeg har byttet en fuge i mitt 120L kar å lurte på hvor stor fare det er for en plutselig enorm lekasje/ at hele akvaret ryker? Eller starter alle lekasjer med små dråper over en periode, så jeg får en sjangse til å oppdage lekasjen og berge stua? satt å studerte fugen i går ( fylte karet med vann og sand i går ) og så små luft/vann(?) hull/bobler på siden av fugen, altså mellom glassplatene. er dette kritisk? hullene er kansje 2 - 3 mm lang, og det er ikke så mange. men ser også minjatyriske hull/bobler:P .
Skal også sies att karet sto til testing i 2-3 døyn i dusjen med max vann uten lekasje.
Hilsen gutt med paranoia
Skal også sies att karet sto til testing i 2-3 døyn i dusjen med max vann uten lekasje.
Hilsen gutt med paranoia
Postet 18.03.09 kl 11:53
Postet 18.03.09 kl 14:17
Postet 18.03.09 kl 16:05
Postet 18.03.09 kl 16:10
Haha ja det kan du godt si :P for å si det sånn, plantene ligger delvis sidelengs^^ Tror jeg skal sette på en dimmer på pumpa, om det ikke lager noen problemer? Ang fluval pumpene, er det når den grønne flow controll pinnen "forsvinner" at filteret bør renses?
Så også at jeg har en del riper i glasset, de er ikke veldig dype, og jeg la ikke merke til dem før jeg slo på lyset... Er det noen sjangser for at glasset kan sprekke? Husker på barneskole hvor mange advarsler vi fikk om att vinduet gikk til heden om vi brukte passeren vår på det liksom :P
Så også at jeg har en del riper i glasset, de er ikke veldig dype, og jeg la ikke merke til dem før jeg slo på lyset... Er det noen sjangser for at glasset kan sprekke? Husker på barneskole hvor mange advarsler vi fikk om att vinduet gikk til heden om vi brukte passeren vår på det liksom :P
Postet 19.03.09 kl 08:51
Postet 19.03.09 kl 20:54
Postet 19.03.09 kl 21:56