1500 literen

Begynner fra i dag oppsett av et 1500 liters kar
Ganske spennende med tanke på størrelsen
Kommer til og legge ut bilder etterhvert som det går framover
Har tenkt til og kle inn bordet i morgen og deretter av gårde og
hente isopor til bakgrunns veggen....
Det så en smule skummelt ut

Hva er målene på herligheten?
2 meter langt,1 meter bredt og 75 cm høyt...
Må si jeg ble en tanke misunnelig nå...... Men misunner deg ikke vannbytter. Ja rundt en 500Liter i vannbytte er ikke småtteri. Litt avhengig av fisk du skal ha der blir det å håpe du ikke har vannmåler. Synes selv det går mye vann til bytte i en 500L. Men skal bli gøy å følge tråden din med bilder fremover. Skal du ha malawi eller ciklider i dette eller blir det et selskapskarr med div?

Lykke til iallefall
LOFFA
Det er frua som skal ha det så det blir et sør amerikansk bio topp med blandt annet skallarer...vil jo hatt det selv da og brukt det til ciklider...

Blir vel og ordne noe automatisk vann bytte opplegg på det her tror jeg..hehe
Det var et vosent kar gitt, grattis.
Du får legge ut framdriften til dette karet.
Heldig du som har en frue med samme interesse (det har ikke jeg )
Lykke til videre
Mvh Bjørn
Bjørn Aspen
Det var et vosent kar gitt, grattis. Du får legge ut framdriften til dette karet. Heldig du som har en frue med samme interesse (det har ikke jeg ) Lykke til videre Mvh Bjørn

Takker for det
Kommer til og legge ut bilder etterhvert som det skjer noe nytt
Kommer vel flere bilder allerede i morgen tenker jeg...
2 heldekkende med 8 rør....
og ehiem 2260
Tror det skal bli rimelig heftig...er vel nødt til og forsterke gulvet litt vel så ikke det tar seg en tur i kjelleren..hehe
Herlig størrelse. Kan godt sette meg inn i gleden og forventningen til arbeidet med dette "lille" karet!
Gleder meg til å følge fortsettelsen.

mvh
kjenner på meg at misunelsen er til og ta og føle på... 1500l fyllt med tropheus og hjelpe meg.. hehe kult kar sku ønske jeg og hadde hatt plass til noe slikt ja..
saffen
kjenner på meg at misunelsen er til og ta og føle på... 1500l fyllt med tropheus og hjelpe meg.. hehe kult kar sku ønske jeg og hadde hatt plass til noe slikt ja..

He...he... du kan drømme saffen. Ja, tenk deg det. 1500 liter med 100 forskjellige Tropheus. Det blir en hel Tropheus koloni.

Dette blir minst 2000 kg. Håper gulvet i huset er sterkt nok.
badat
[QUOTE=saffen]kjenner på meg at misunelsen er til og ta og føle på... 1500l fyllt med tropheus og hjelpe meg.. hehe kult kar sku ønske jeg og hadde hatt plass til noe slikt ja..

He...he... du kan drømme saffen. Ja, tenk deg det. 1500 liter med 100 forskjellige Tropheus. Det blir en hel Tropheus koloni.

nei nei her går det bare i reine artskar.. blander ikke. men drømmer ja det gjør vi hehe. blir ett tungt kar ja..
Wow. Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt.
Slenger inn en liten kommentar for å få fulgt med på dette videre Utrolig spennende med svære akvarium.
badat
[QUOTE=saffen]kjenner på meg at misunelsen er til og ta og føle på... 1500l fyllt med tropheus og hjelpe meg.. hehe kult kar sku ønske jeg og hadde hatt plass til noe slikt ja..

Hehe..må nok en tur i kjelleren og stemple opp litt tror jeg hehe
Blir første forsøk på og lage bakgrunn så dette blir litt artig =:o)
Hva slags material er det du bruker, isopor?
Hei..
dette blir da bra..kanskje du kan få litt ideer av bakrunnen min som jeg holder på å lage
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap