Akvariebakrunn.hva synes dere??

hei. kan dere gå å kikke på bakrunnen jeg har laget. er ikke ferdig da, men hva synes dere om denne. hadde vært fint med komentarer!!
stilig send en til meg til 540 karret

Per
Hehe
hvis folk synes det er bra har jeg faktisk tenkt på å lage fler å selge...men veit ikke om det skjer da
jeg er ikke fingernem så kunne tenkt meg å kjøpe
høres bra ut..da får jeg sette igang med en til da jeg er ferdig med detta da.
Send meg et priseksempel på mail

Skal ikke ha akkurat nå, men aktuelt om en stund.

-Tim
Hva tar du pr bakgrunn? trenger på 60cm...
Før dere kaster dere ut i noe kjøp, så la fyren først finne ut hvordan man gjør dem ferdige da
Han skrev noen spørsmål i en annen tråd og lurte på hva slags maling man kan bruke....

Jeg hadde ikke puttet hva som helst av hjemmelagde bakgrunner i mitt akvarie, med mindre jeg var 110% sikker på at det kun var brukt ikke-giftige materialer og malingstyper og at alt var skikkelig forseglet...
Det virker ikke som trådstarter her har helt funnet ut av den biten enda.
Sant det..
er ikke bare å lage å putte oppi. men jeg har finni toppforseglinga jeg skal bruke sånn at bakrunnen ikke forandrer vannverdiene og at den ikke trekker vann. men lurer fortsatt litt på åssen maling jeg kan bruke da.
Pris?
veit ikke helt hva jeg kan ta, siden dette er hjemmelaget da. men skal ihvertfall si hva det koster i materiale ca for denne.

Isopor:120,-
Husfix:2x81,- 162,-
lim:95,-
maling:ca 200,- men holder til flere bakrunner.
toppforsegling: ca 900,- men holder til flere bakrunner.

i materiell er det ca 582,- pluss arbeid og sending.

det er brukt materiell som er IKKE skadelige for vannlevende organismer!

skal det selges. skal det først prøves hjemme hos meg, slik at jeg kan være sikker på at jeg ikke ødlegger fisk`etc for andre. dette ville vært kjedelig.
Inaktiv bruker
Epoxy er jo mulig å bruke...
Pleco man
Epoxy er jo mulig å bruke...

kanskje det hehe.
Ble stilig den der da, spent på hvordan sluttresultatet blir

Slik ser bakgrunnen min ut nyplantet, og slik den er i dag. Fant ikke bilde av bare bakgrunnen akkurat nå.. men finner tråden på profilen min hvordan den ble laget.
Glemte bilder ^^
Må forøvrig nevne at bildet er crap på grunn av samboers dumme og lyse sommer-gardiner...
Tin-Tin
Glemte bilder ^^ Må forøvrig nevne at bildet er crap på grunn av samboers dumme og lyse sommer-gardiner...

Vanvittig bra bakgrunn da..
Tin-Tin
Glemte bilder ^^ Må forøvrig nevne at bildet er crap på grunn av samboers dumme og lyse sommer-gardiner...

hehe..stilig det der! denne bakrunnen skal i ett 530 som jeg holder på å bytte bunnglass i. får det ferdig imorra så skal prøve å lage ett akvarium med masse store planter i bakrunnen for å fylle høyden på akvariumet så kommer noen flere bilder snart
Pål Laumann
[QUOTE=Tin-Tin]Glemte bilder ^^ Må forøvrig nevne at bildet er crap på grunn av samboers dumme og lyse sommer-gardiner...

Vanvittig bra bakgrunn da..

takk takk
Tilfeldig bekjentskap
© Kristian Kløften
Reklame for plussmedlemskap