- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Hjelp til oppsett av bakgrunn..
Hjelp til oppsett av bakgrunn..
Ja vet ikke helt om jeg plaserer dette rette stedet, men jeg prøver.
Er det noen der ute som har noen tips til hva jeg kan bruke under en bakgrunn som er 7 cm for lav i forrhold til karet? Prvde å legge mye sand/grus under for å bygge opp, men det seilte bare ned igjen å det ser ikke så pent ut når det kommer lys fra bak bakgunnen og fram om dere skjønner.
Tenkte på å legge noen isopor klosser helt ned på bunnglasset å sette bakgrunnen i spen opp mot rammen eller noe, men har ikke prøvd dette enda, pga av at det er fisk i dette karet å jeg vil ikke stesese de unødig mye, så er det noen som har noen tilps som de mener kan funke så jeg slipper å gjøre dette flere ganger? + at jeg vet ikke om isopor er det beste, det har jo en enorm oppdrift.
Blir veldig glad for alle tips
Er det noen der ute som har noen tips til hva jeg kan bruke under en bakgrunn som er 7 cm for lav i forrhold til karet? Prvde å legge mye sand/grus under for å bygge opp, men det seilte bare ned igjen å det ser ikke så pent ut når det kommer lys fra bak bakgunnen og fram om dere skjønner.
Tenkte på å legge noen isopor klosser helt ned på bunnglasset å sette bakgrunnen i spen opp mot rammen eller noe, men har ikke prøvd dette enda, pga av at det er fisk i dette karet å jeg vil ikke stesese de unødig mye, så er det noen som har noen tilps som de mener kan funke så jeg slipper å gjøre dette flere ganger? + at jeg vet ikke om isopor er det beste, det har jo en enorm oppdrift.
Blir veldig glad for alle tips
Postet 26.08.09 kl 13:57
Postet 26.08.09 kl 18:39
Postet 26.08.09 kl 22:38
Endret: 26.08.09 kl 22:40
Postet 26.08.09 kl 22:39
Får bare følge med. jeg brukte berlegningstein, satser å håper på den ikke gir for store svingninger, får ta en test nå og en i morgen tidlig, var ikke den enkleste jobben dette her, lille meg oppi det store karet. bare bakgrunnen er jo like stor som meg.. hehe Ressultatet syntes jeg ble perfekt Så ber nå til høyere makter om at ikke den PHen skal bli helt vill oppi der.
Å de snille fiskene, De gikk i vegen hele tiden å skulle bare være med på oppussingen.
Med en gang jeg flyttet meg til en annen del av karet begynte de å sjekke ut det siste jeg dreiv med.
Artige dyr. Hadde trodd de skulle bli redde å miste farge og bli skikkelig stresset, men virket ikke sånn Heldigvis.
Å de snille fiskene, De gikk i vegen hele tiden å skulle bare være med på oppussingen.
Med en gang jeg flyttet meg til en annen del av karet begynte de å sjekke ut det siste jeg dreiv med.
Artige dyr. Hadde trodd de skulle bli redde å miste farge og bli skikkelig stresset, men virket ikke sånn Heldigvis.
Postet 26.08.09 kl 23:41
Postet 26.08.09 kl 23:43
Det er en amazonas bakgrunn,vsånn hel bakgrunn Så ville helst ikke hatt så mye planter. + at det er diskus oppi der så vil ha det så "reint" så mulig på bunn.. Men så var det denne phen igjen da.. Må jeg ta det opp igjen så må jeg ta det opp igjen . men det får bli i morgen eventuelt. Kan jo prøve med denne steinen.. Får bare være flink å sjekke vannet...
Postet 26.08.09 kl 23:52