Hvordan kan jeg lage en innvendig bakgrunn??

Hvordan kan jeg lage en innvendig bakgrunn??
Jeg er glad for alle svar : )

Mvh Henrik
Det er flere gode tips i artikkelsamlingen under flikene "Gjør det selv" og "Innredning". Du kan også søke i forumet under de samme flikene. Det finnes utrolig mange gode tips her, men du må kanskje bruke litt tid på å finne de beste løsningene. Jeg har selv brukt hundrevis av timer på å lese om forskjellige emner her på forumet og jeg tør nesten si at: det du ikke finner svar på her, trenger du ikke å vite.
Så søk og let litt, og lykke til.
Det bästa och enklaste blir att kjøpa en tror jag. Har lekt med tanken att gjøra en bakgrund själv och har även kollat runt på priser. Men det blir fort väldigt dyrt och otroligt mycket jobb
En enkel og billig måte er å lage en isopor-bakgrunn, ligger flere artikler på det under "gjør det selv" som Knusern hendvender til lykke til
Her er vår løsning http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1017&thread_id=40394&sr=101

Ligger jo "litt" research og arbeid bak, men selv er jeg veldig godt fornøyd med resultatet. Og når man ser fiskene bruke hule-systemet som du selv har tenkt ut og mekket til, er det jo bare supert. Og INGEN har likedan
Men tenk NØYE igjennom alle løsninger, det vi ikke hadde tenkt på var at ramma på akvastabil tar litt plass øverst..så det ble ennå litt mindre plass til å mekke med filtersystem og pumpe. Men det går.

Lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap