Hvor tykk isopor plate må jeg ha under 750litern

hei på dere lurer på en ting!!! har bygget meg ett akvarie bort til 750 min men er litt usikker på hvor tykk isopor plate jeg skal bruke!?!?!? har kjøpt plater på 3 cm men noen mener det er alt for tykk! å noen sier att det er bra nok. men andre sier att jeg trenger kun plater på 1cm. blir ikke noe klokere jeg!??!??!?!? kan noen som har peiling på detta hjelpe meg!!!!!
må du ha i det hele tatt da????så lenge underlaget/bordet er slett og fint. så er det vel strengt tatt ikke nødvendig og ha noe isoporplate under. om du absolutt vil/må ha så iallefall velg en som er så tynn som mulig. 3 cm hørtes litt mye ut ja.
Isopor plate eller ikke er et spørsmål som handler om hva en har tenkt å putte opp i karet. Hvis du har ciklider og har tenkt å bygge grotter med steiner så lønner det seg å ha isopor plate under. 1 mm er litt for tynn og er lett til å brekke, 3 cm er vel litt tykk. Men hvis du sørger for at de blir ikke synlig så spiller det ingen roller om hvor tykke de er. Kapper dem slik at det er igjen ca. 1 cm fra glassvegg. Tomrom blir fylt med sand så ingen ser den.
Han mener nok UNDER akvariet
Så ikke at det var to tråder her, så jeg svarte i den andre.
saffen
må du ha i det hele tatt da????så lenge underlaget/bordet er slett og fint. så er det vel strengt tatt ikke nødvendig og ha noe isoporplate under. om du absolutt vil/må ha så iallefall velg en som er så tynn som mulig. 3 cm hørtes litt mye ut ja.

hvis jeg ikke trenger det så er det jo ikke no vits i å bruke det. møtte bare en kar som var veldig på
ståli på att det måtte være isopor!! hehe men slipper jeg å bruke det så er det jo greit det takk for tipset
Shiramor
Han mener nok UNDER akvariet ;-) Så ikke at det var to tråder her, så jeg svarte i den andre.

fikk trykt 2 ganger på knappen her så jeg beklager att det blei to tråder her
Tilfeldig bekjentskap
© Martina D. Aspevik
Reklame for plussmedlemskap