Åssen silikon er dette?

Kjøpte silikon på en dyrebutikk her i byen, som sa den passet til akvarium. men som jeg har lært selv og av andre, man skal ikke ta alt de sier for god fisk...
Silikon typen jeg kjøpte er av typen antas 186, og språket på tuben er sånn ????, så ikke lett å finne ut om den egner seg til akvarier. [URL=http://antas.com.cn/product/product_show.asp?ID=39#]her[/URL] er hjemmesiden, siden jeg ikke kan språket eller vet åssen språk det er så blir det vanskelig å finne noe ut om egnethet til akvarier.
Noen som kan hjelpe?
takk prøvde å google dictonary for harde livet, men den der var jo genial

ifølge oversettelsen så : Main bruk:

Dører og vinduer lukket; glass leddene forseglet, innendørs og utendørs dørs kupeen, sømmer butikken vis vindu søm forsegling; lite akvarium forseglet

men lengre nede står det: Begrensninger på bruk
Kan ikke brukes under følgende omstendigheter Aetna -186 sure silikon glass limet:
7. Byggingen av et akvarium

Så hva i h...., kan det brukes eller kan det ikke brukes. Jeg skal bruke det til å feste bakgrunn i akvariet pluss litt annet smått.
visste jeg ikke kunne stole helt på dyrebutikken altså, gjør alt for penger der.
Tenkte å prøve å oversette til engelsk, kanskje den oversettelsen blir bedre. Men ser ut som siden du linket til er nede akkurat nå.
Du kan jo eventuelt prøve det selv en annen gang. Verdt et forsøk
Blir ikke noe klokere av engelsk heller. Så vis ingen kan gi et helt konkret svar, så tørr jeg ikke bruke det.
Må nok god til innkjøp av nytt silikon da gitt
Tilfeldig bekjentskap
© jarle eika
Reklame for plussmedlemskap