3d bakgrunn! men hva med utblåset?

fikk med et akvarie og 3d bakgrunn når jeg kjøpte en eheim 2224 pumpe, tenker på å sette denne inn i 160l som jeg hadde fra før, målene stemmer bra

vil da skjule det tekniske utstyrt bak bakgrunnen. til innsuge har jeg planer om å sette inn en innsugsrist men hva skal jeg bruke på utblåset for da går det jo ikke lenger ann og bruke strålerøret? må ha utblåset så det danner bevegelse i overflaten. har sett på denne her [URL=http://webzoo.no/default.pl?showProduct=2416&pageId=515&action_set_ice_sidemenu=_100_211_346_][/URL] men tror denne vil komme et stykke under overflata.

også har jeg en eheim sirkulasjons pumpe på 600l som jeg også skulle hatt bak, men vil da ha utblåset midt i mellom topp og bunn på en av sidene.

bare og komme med ideer som kan forbedre
Om du har det lange røret så og si helt i vannoverflaten, så syns det såvidt.. Se bilder på min profil om du vil.

Hadde jeg hevet enden til venstre like langt opp som den til høyre er, så hadde så og si ikke røret gått an å se i det hele tatt pga vannoverflaten.. Til høyre stikker det 0,5 cm ned i vannet, og det går kun an å se om jeg bøyer meg ned å kikker opp i akvariet undenifra. Ikke sjans å se det om jeg ser vanlig på akvariet.

Det er i alle fall et alternativ om du ikke finner andre løsninger.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap