Lage bakgrunn selv.

har hatt lyst til å lage min egen bakgrunn av stein.men så skulle eg ha delt steinene i 2..sånn at d blir noe sånt som Jarle_B har laga.
men kan eg bruke denne vinkelsliperen? hvilket "blad" må eg ha for å skjære i stein
evt. hva er best til kapping av stein?
noen som har synspunkt eller idèr.på hvordan dette kan gjøres.. `
tenker å bruke elve stein....

thomsen
har hatt lyst til å lage min egen bakgrunn av stein.men så skulle eg ha delt steinene i 2..sånn at d blir noe sånt som [URLBLOCK1] har laga. men kan eg bruke [URLBLOCK2]vinkelsliperen? hvilket "blad" må eg ha for å skjære i stein evt. hva er best til kapping av stein? noen som har synspunkt eller idèr.på hvordan dette kan gjøres.. ` tenker å bruke elve stein....

Vinkelsliper kan være en utfordring å bruke - farlig også... Her er en annen god løsning dersom du bare skal kutte stein/skifer på +/- 4 - 5 cm tykkelse.
Har selv denne og den fungerer kjempefin på skifer også stein dersom den ikke er for tykk -
hvor tykke steiner kan du kutte på denne?
thomsen
hvor tykke steiner kan du kutte på denne?

Husker ikke helt men mener det var ca 4 cm. Du kan gjøre to kutt ved å snu steinen og da klarer du tykkere steiner - lettest med skifer. Stikk innon Biltema å se på kutteren dersom du har mulighet. Selv har jeg mest benyttet skifer men også noe rullestein.
ok.skal se om eg får tid til å reise innom..hadde bare tenkt meg rullesteiner...men skal se ke d blir te..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap