Nytt akvarie :) 540l.

Da har jeg endelig fått meg ett større kar. 540 liter vann skal innredes på stua igjen over tre år siden sist jeg hadde kar på den størrelsen.

Det råeste er at jeg fikk det hele gratis Men pumpa til akvariet er en hel del for liten. Det fulgte også med ett hjemme laget armatur, men dette er beregnet til å henge over karet, noe ikke jeg kunne tenke meg. Jeg vil heller ha ett som ligger oppå karet.

Det fulge også med 2stk fembåndsbarbe, 2 praktbotia, 2 stk prikket knurremalle, 1 skjørtetetra, 1. stk siamesisk algeeter, 4 stk fotballdommere(Sebrafisk).

Jeg hentet karet på mandag, men har ikke fått gjort noe med det enda. Dro rett på ferie til Haugesund dagen etter.

Er det noen som har noen ideer eller tegninger på akvariebord/reol eller noe som passer dette akvariet? Tror målene på akvariet var 160x60x60.

Om noen skulle ha en tegning eller ide på lysarmatur tar jeg dette imot med stooor glede Det som fulgte med kan dere se at står i bakrunn av akvariet. Jeg kunne gjerne tenke meg noe i likheten med dette.

Dette armaturet skal inneholde riktig menge med lysrør, og 3-4 spot lights med dimmer.

Hva slags annen belysning bør jeg har for å få ultimat effekt til både planter og fisk?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap