- Hjem
- Forum
- Gjør det selv
- Bygge selv
Bygge selv
Til dere som kan dette Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe et akvarium som jeg syntes var fint og som passet greit inn hos meg plassmessig, men som jeg har blitt fortalt er ikke dette særlig praktisk. Var forresten et biorb life 60 liter. Tanken min da er at jeg heller kan lage meg et eget akvarium som passer inn hos meg. Størrelsen kommer da til å være mellom 60 og 100 liter+.. Har sett litt på forumet her, men sliter noe med å finne fram. kan nok hende at det ligger slike poster ute fra før, men jeg spør nå alikevel. Håper da noen kan ta seg tid.
Hvordan bygger man??
Finnes det en mal??
Hva slags produkter??
Hvor får man kjøpt??
Er det mulig å bestille ferdiglaget etter egne mål?? Evt hvor??
Pris??
Tror dere forstår hva jeg er ute etter ..
Hvordan bygger man??
Finnes det en mal??
Hva slags produkter??
Hvor får man kjøpt??
Er det mulig å bestille ferdiglaget etter egne mål?? Evt hvor??
Pris??
Tror dere forstår hva jeg er ute etter ..
Postet 13.02.11 kl 01:24
Postet 13.02.11 kl 01:48
Postet 13.02.11 kl 01:50
Postet 13.02.11 kl 11:07
Postet 14.02.11 kl 00:17
Postet 14.02.11 kl 11:23
Postet 14.02.11 kl 14:21
Du trenger glass, isopropanol/aceton og akvariesilikonsilikon.
Så små akvarier lønner seg aldri å bygge selv, så sant du ikke har fått veeeldig billig glass et sted.
Så om du ønsker å bygge selv for å spare penger, så kan du glemme det, om du må betale vanlig pris.
Ønsker du et kar med helt spesielle mål, eller vil bygge bare for å bygge, så er det jo noe annet, og en artig erfaring å ta med seg videre.
Så små akvarier lønner seg aldri å bygge selv, så sant du ikke har fått veeeldig billig glass et sted.
Så om du ønsker å bygge selv for å spare penger, så kan du glemme det, om du må betale vanlig pris.
Ønsker du et kar med helt spesielle mål, eller vil bygge bare for å bygge, så er det jo noe annet, og en artig erfaring å ta med seg videre.
Postet 15.02.11 kl 16:53
Postet 15.02.11 kl 17:59